آموزش رفع مشکل not registered on network بعد از آپدیت گوشی galaxy s3

مرداد 18, 1394
1147 بازدید

این مشکل معمولا بعد از آپدیت به اندروید 4.3 رخ میدهد و سریال نامبر گوشی از بین میرود و در این حالت تماسی هم نمیشه گرفت و هنگام تماس پیغام  اخطار  not registered on network  بر روی صفحه نمایش ظاهر میشود 

دو راه برای حل این مشکل وجود دارد

روش اول :


گوشی رو به پایینترین ورژن دانگرید کنید بدون فایل بوتلودر بزنید که براحتی دانگرید بشه 
بعدش گوشی رو روت کنید و با باکس z3x از قسمت رپیر تیک ریست efs و repair network رو بزنید اگ روت مشکل نداشته باشه 100% اوکی میشه

روش دوم:
استفاده از فایل مودم و کرنل هست که ابتدا ی ریکاوری کاستوم نصب میکنید سپس دو فایل زیر رو از ریکاوری نصب کنید در این صورت هم مشکل برطرف میشه

 

روش سوم : دانگرید به ورژن 4.1.2 و رام 4 فایله  و رفع مشکل 

 

 


 

آموزش نصب

ابتدا ریکاوری رو از لینک زیر دانلود و نصب کنید 

[vc_column_text][vc_message message_box_color=”vista_blue” icon_fontawesome=”fa fa-download”][download id=”3016″][/vc_message]

سپس اقدام به نصب مودم ها و کرنل ها کنید

نکته مهم :  توجه داشته باشید که همه کاربران با یک نوع مودم و کرنل به نتیجه نرسیده اند و باید تمامی مودم ها و کرنلها رو آزمون و خطا کنید تا ورژن متناسب و سازگار با گوشی خودتون رو پیدا کنید 




مودم سالم و تست شده 

[vc_column_text][vc_message message_box_color=”vista_blue” icon_fontawesome=”fa fa-download”][download id=”5022″][/vc_message]

مطالب مرتبط

8 نظر برای “آموزش رفع مشکل not registered on network بعد از آپدیت گوشی galaxy s3”

  1. Hosting Italia گفت:

    `not registered on network` galaxy s5 whats the best option on that? im updating the system right now so not sure whether that will work or not

    1. مدیر کل سایت گفت:

      HI
      REPAIRE NETWORK WITH Z3X OR OCTAPOUS

  2. arash5208 گفت:

    سلام اگه تک سیم بود چی

    1سریال ؟

    من واسه y330 جواب داد…

    ولی با تک سیم مشکل دارم واسه بک اپ

  3. darya2015 گفت:

    سلام ….لینک ها مورد داره …خطا میده …..میگه فایل حذف شده …لطفا یه بررسی کنید …ممنون

  4. ebrahim68 گفت:

    سلام و خسته نباسید خدمت شما
    فایل های مربوط به مودم و کرنل ها در هنگام دانلود در سایت مربوطه با خطا مواجه می شویم

    1. مدیر کل سایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      لینکها تصحیح خواهد شد

  5. نصیری گفت:

    آموزشتون کامل بود فقط اگه با این روشها جواب نگرفتیم چیکنم ؟ راهنمایی میکنید

    1. مدیر کل سایت گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      با یک تعمیرکار حرفه ای صحبت کنید و دستگاهتون رو تحویل ایشون بدید تا مشکلتون رو حل کنند

شما هم دیدگاهی برای این مطلب ارسال کنید

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید.