دانلود نسخه جدیدiTunes برای مک و ویندوز

فروردین 3, 1394
1159 بازدید

آیتونز یا ( iTunes ) یا ( آیتیونز ) یا ( آی تونز ) نرم افزار رایگانی است که برای برای پخش فایل های صوتی و تصویری و سازماندهی و دسته بندی آنها بروی کامپیوتر ویندوز یا مک است که توسط شرکت اپل تولید و ارائه شده است . شما میتوانید آیتونز را براحتی از سایت اپل دانلود کنید.

مهمترین نکته در آیتونز اینست که پل ارتباطی میان محصولات اپل از جمله آیفون ، آیپاد و آیپد می باشد و بدون این نرم افزار تقریبا دسترسی و بروز رسانی فایلها بروی آیفون / آیپد / آیپاد امکان پذیر نیست . در واقع آیتونز یک وسیله ارتباطی بین کاربران شرکت اپل و امکانات این شرکت می باشد.

برای بروز رسانی ، ریختن موسیقی ، فیلم ، کتاب و … ، بک آپ گرفتن ، نصب نرم افزار و دیگر موارد از این قبیل ، داشتن جدیدترین نسخه نرم افزار آیتونز از واجبات است .برای دانلود آخرین ورژن آیتونز بایستی به سایت آیتونز به آدرس itunes.com مراجعه کنید و برروی گزینه FREE DOWNLOAD کلیک کنید.

امکانات آیتونز

البته آیتونز امکانات بسیاری را در خود جای داده است و با اتصال به اینترنت می توانید از فروشگاه آن به نام آیتونز استور (iTunes Store) یا همان اپل استور محصولات متنوع صوتی و تصویری مانند جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، موزیک ها ، کتاب ها ، نرم افزار هاپ, کتاب های صوتی را دانلود کنید . برای این کار شما به یک اکانت آیتونز یا همان اپل آیدی (Apple ID) نیاز دارید که در بخش فروشگاه سایت آی اپل سنتر قابل خرید است.

سرچ آیتونز

یکی از امکانات بسیار خوب آیتونز که از عوامل مهم محبوبیت آن نیز به شمار می رود قابلیت جستجو ی قدرتمند آن در بخش موسیقی فیلم است ، کافی است شما نام یک خواننده و یا یک آلبوم را در آیتیونز سرچ کنید تا به راحتی به انبوهی از نتایج برسید ، شما توسط آیتونز می توانید به صورت آنلاین به موزیک ها گوش دهید ، خلاصه فیلم ها و سریال ها را ببینید و در صورتی که نظر شما جلب شد آنرا با بهترین قیمت از iTunes خریداری کنید .

آیتونز و کامپیوتر شخصی

Itunes که به صورت فابریکی بر روی سیستم عامل مک موجود است اين قابليت را به شما مي دهد تا برروي مك و يا كامپيوتر شخصي خود آهنگ ها و فيلمهايتان را دسته بندي، مديريت و اجرا كرده و از آنها استفاده کنید.هرزمان كه قصد تماشاي فيلم و يا گوش دادن به آهنگي را داشتيد ديگر لازم نيست كه از CD و يا شبكه هاي ماهواره اي و اينترنتي استفاده كنيد فقط كافيست آيتونز را باز كنيد تا وارد دنياي فيلم ها و آهنگ ها شويد.

در آیتونز شما می توانید موزیک های خود را بروی کامپیوتر دسته بندی کنید و لیست های شخصی بسازید ( Playlist ) و آنها را به آیفون یا آیپد خود منتقل کنید و یا فایلهای خود را به فرمت های مختلف خصوصا فرمت های اپل تبدیل ( convert ) کنید .




تمامی فایلها آپدیت آخرین ورژن میباشند و به محض انتشار نسخه جدید لینکها آپدیت میشوند



 

 

 

iTunes-alt

itunes 




 

 

 

[vc_column_text][vc_message message_box_color=”vista_blue” icon_fontawesome=”fa fa-download”][download id=”587″][/vc_message] [vc_column_text][vc_message message_box_color=”vista_blue” icon_fontawesome=”fa fa-download”][download id=”589″][/vc_message] [vc_column_text][vc_message message_box_color=”vista_blue” icon_fontawesome=”fa fa-download”][download id=”591″][/vc_message]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

فرم نظرات برای این صفحه بسته هستند