ورود به سایت
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
ورود به سایت
مرجع تخصصی تلفن همراه دوشنبه, ۲۹ آبان , ۱۳۹۶
اطلاعیه کاربران
menu

 

سوالات متداول و قوانین خرید

 

 

1 - دوست دارم از ROM1 خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، محصول به دست من می‌رسد؟

2 - آیا برای خرید از ROM1 ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

3 - از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

4 - می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

5 - بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مسئول فروشگاه تماس بگیرم؟

6 - می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

7 - آیا محصولات عرضه شده در سایت مطابق با اطلاعات سایت هستند؟

8 - آیا محدودیتی در خرید محصولات فروشگاه هست ؟

9 - ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

10 - لینکهای محصولات دانلودی بعد از خرید تا چه زمانی فعال میباشد ؟

11 - آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

12 - آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت ROM1 امن است؟

13 - سفارشات پستی را به چه روشی می‌توانم تحویل بگیرم؟

14 - هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

15 - آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز معینی تحویل بگیرم؟
16 -پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

17 - می‏‌توانم محصولی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

18 - فایل یا آموزشی را خریداری کرده ام اما بر روی گوشی من عمل نکرد چگونه باید هزینه پرداختی را پس بگیرم ؟

19 - آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

20 - آموزش یا فایلی را به اشتباه خریداری کرده ام چه کنم ؟

21 - من پکیج رو قبلا خریداری کردم چگونه آپدیتها را باید دریافت کنم ؟
22 - دریافت آپدیتها چگونه محاسبه میشود ؟
23 - پشتیبانی محصولات و پاسخ به سوالات بعد از خرید به چه نحو میباشد ؟

24 - پکیج فایل فلش را قبلا از سایتی دیگرخریداری کردم آیا میتونم آپدیتهای فایلهای شما را خریداری کنم ؟

25 - ریسکهای فلش شامل خاموشی ، پریدن سریال ، پریدن بوت ، پاک شدن اطلاعات ، فعال شدن آیکلود و ... را چه کنم ؟

26 - فایل یا آموزشی را خریداری کرده ام اما نتوانستم آنرا اجرا یا رایت کنم ؟

27 - نحوه تحویل فایلهای پکیج فایل فلش چگونه میباشد ؟

28 - شرایط دریافت هارد امانی چگونه میباشد ؟
30 - امکان فروش پکیج فایل فلش در چه مواردی وجود ندارد ؟
31 - درصورت از بین رفتن اطلاعات هارد باید چه کنم ؟

32 - آیا ROM1 در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

33 - قصد استفاده از سرویسهای آنلاک شبکه ، آیکلود ، دریافت کد آنلاک و آنلاک فکتوری را دارم چه مواردی را باید رعایت کنم ؟
34 - عودت وجه سفارشات شبکه و آیکلود در صورتی که با موفقیت انجام نگیرد چگونه میباشد ؟
35 - امکان کنسل کردن سفارشات آنلاک شبکه ، کردیت باکسها ، کردیت آنلاک و اکتیو باکسها وجود دارد ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را در گوگل محبوب کنید
rom1.ir