ورود به سایت
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
ورود به سایت
مرجع تخصصی تلفن همراه دوشنبه, ۲۸ آبان , ۱۳۹۷
اطلاعیه کاربران
menu

 

سوالات متداول و قوانین خرید

 

 

1 - دوست دارم از ROM1 خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، محصول به دست من می‌رسد؟
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت ROM1، (دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره و پروتکل امنیتی ssl  و کسب تمامی مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی ) به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین ROM1 با بیش از ۳ سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از ده هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان و پشتیبانی عالی محصولات ، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد ROM1 استفاده کنید.

2 - آیا برای خرید از ROM1 ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ:  این مورد اختیاری میباشد در صورتیکه ثبت نام کنید در دفعات بعدی خرید نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات نیست

3 - از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پاسخ: درصورتیکه پکیج خریداری شده دانلودی باشد بعد از واریز وجه لینک دانلود محصول برایتان نمایش داده خواهد شد ولی در صورتیکه پکیج پستی خریداری کرده باشید سفارش شما در صورت تایید و پرداخت در سیستم ثبت میشود و تمامی مراحل از لحظه واریز وجه توسط خریدار آغاز میشود و تمامی سفارشات بین ۲ تا۳ روز کاری به آدرس خریدار ارسال میشود و سفارشات همراه با هارد هم بازه زمانی بین ۵تا ۱۴ روز زمان نیاز دارد

4 - می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ:

در صورتیکه محصول خریداری شده دانلودی باشد خیر

درصورتیکه محصول خریداری شده پستی باشد ۲۴ بعد از ثبت سفارش شما امکان ابطال سفارش وجود دارد در غیر اینصورت تمامی عواقب بر عهده خریدار میباشد

5 - بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مسئول فروشگاه تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار ثبت میگردد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

6 - می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند

7 - آیا محصولات عرضه شده در سایت مطابق با اطلاعات سایت هستند؟
پاسخ: کلیه محصولات عرضه شده در سایت ROM1  دقیقا طبق مواردی میباشد که در صفحه فروش محصول قید شده است و  در صورت عدم تطابق هزینه بصورت کامل برگشت داده خواهد شد 

8 - آیا محدودیتی در خرید محصولات فروشگاه هست ؟
پاسخ:  پکیجهای پستی نظیر فایل فلش فقط ویژه تعمیرکاران عزیز در رسته تلفن همراه میباشد و در هنگام ثبت سفارش دقت نمایید در صورتیکه آدرس منزل یا هر آدرسی ( آدرس کافی نت – عکاسی – گیم نت – خدمات کامپیوتری و…….. )  که هیچ ربطی به رسته تلفن همراه و تعمیرات نداشته باشد هزینه برگشت داده خواهد شد و هزینه تراکنش برعهده مشتری میباشد ، ضمنا بعد از تایید آدرس ، تعهدنامه خدمتتان ارسال میگردد که باید مطالعه و برای ما ارسال نماییدتا سفارش پیگیری گردد

پکیجهای دیگر محدودیتی در خرید ندارد و برای عموم آزاد میباشد 

9 - ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
 پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود

توجه داشته باشید پرداخت شما در صورتی در سیستم ما ثبت خواهد شد که پیغام  “”   باتشکر سفارش شما دریافت شد ” را در سایت رام۱ مشاهده نمایید 

 

10 - لینکهای محصولات دانلودی بعد از خرید تا چه زمانی فعال میباشد ؟
پاسخ : کلیه محصولات دانلودی دارای انقضاء مدت زمان ۱ روزه و دانلود ۴ بار میباشد بعد از این تاریخ لینک غیرفعال میگردد 

11 - آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و تمامی سفارشات بعد از واریز وجه بصورت کامل پیگیری میگردد 

12 - آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت ROM1 امن است؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از این سایت بلکه  هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید. 

13 - سفارشات پستی را به چه روشی می‌توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: تمامی سفارشات از طریق پست و تیپاکس ارسال میگردد و به صورت حضوری هیچ بسته ای نه دریافت و نه ارسال میگردد 

14 - هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ:  هزینه ارسال محصولات طبق توضیحات مندرج در محصول میباشد 

15 - آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ : بله امکان اینکه سفارش خود را در چه روزی تحویل و ارسال شود میسر میباشد 
16 -پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل ، نحوه ارسال ، تعطیلات و…..   متفاوت میباشد 

سفارشات همراه با هارد زمان تقریبی بین ۷ تا ۱۴ روز کاری متغیر میباشد 

زمان تقریبی بسته های ارسالی از طریق پست پیشتاز ۳ تا ۵ روز کاری میباشد 

زمان تقریبی بسته های ارسالی از طریق پست سفارشی ۵ تا ۱۰ روز کاری میباشد

همواره میتوانید سفارش خود را بصورت آنلاین از طریق کدپیگری پستی که بعد از ارسال بسته خدمتتان اعلام میگردد  از طریق این لینک پیگیری نمایید 

توجه داشته باشید بسته ها بعد از تحویل به اداره پست از دسترسی ما خارج و وظیفه تحویل به موقع بسته برعهده اداره پست بوده و تمامی شکایات شامل دریر رسیدن ، نرسیدن ، ایراد در بسته دریافتی بر عهده اداره پست میباشد 

17 - می‏‌توانم محصولی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: از آنجا که ROM1 یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است و علاوه بر این نیزحجم سفارشات هم بالا میباشد و بمنظور تایید صحت همکار بودن سفارش دهنده ، تحویل حضوری سفارش در محل امکان‌پذیر نیست 

18 - فایل یا آموزشی را خریداری کرده ام اما بر روی گوشی من عمل نکرد چگونه باید هزینه پرداختی را پس بگیرم ؟
پاسخ:  تمامی رامها و آموزشها بعد از تستهای نهایی به مرحله فروش گذاشته میشود اما باز هم در صورتیکه مشکل شما حل نشد میتوانید با پشتیبانی  SUPPORT.ROM1.IR  مشکل خود را درمیان گذاشته و با ارسال مستند ( فقط شامل عکس-ویدئو ) میتوانید صحت گفته خود را اثبات و هزینه را دریافت نمایید 

نکته : بدلیل تولید گوشیهای چینی با انواع و اقسام برد و آی سی تاچ و و… ، کلیه گوشیها و تبلتهای چینی شامل گارانتی بازگشت وجه نمیباشد 

 

 

مشاهده شرایط بازگشت وجه 

 

 

 

  

19 - آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟
 پاسخ: در حال حاضر محاسبه تخفیف برای مشتریان ویژه فقط طبق پارامترهای خرید امکان پذیر میباشد 

20 - آموزش یا فایلی را به اشتباه خریداری کرده ام چه کنم ؟
پاسخ : تمامی موارد اعم از قیمت ، نوع پردازنده ، ورژن اندروید ، فلشر مخصوص ، باکس مورد نیاز و….. در توضیحات محصول قید گردیده است و خریدار با اشراف کامل بر دستگاه خود اقدام به خرید فایل مینماید و باید حتما قبل از خرید توضیحات محصول توسط خریدار به طور کامل جز به جز مطالعه گردد و درصورتیکه خرید اشتباه از جانب خریدار انجام گیرد به هیچ عنوان هزینه ای عودت نمیگردد و هیچ ارتباطی به رام۱ ندارد و سهل انگاری از جانب خریدار میباشد !!!!

21 - من پکیج رو قبلا خریداری کردم چگونه آپدیتها را باید دریافت کنم ؟

پاسخ : تمامی اطلاعات شما در هنگام ثبت سفارش در سیستم ما ثبت میشود ( شامل تاریخ ثبت سفارش ، مشخصات و ….. ) 

درصورتیکه مدت زمان زیادی میباشد که آپدیت دریافت نکرده اید بهترمیباشد که هارد خود را ارسال نمایید یا از سرویس ویژه رایگان هارد امانی استفاده نمایید تا هزینه کمتری بابت DVD  و رایت پرداخت نمایید همچنین سریعتر فایلهای خود را دریافت نمایید 

برای دریافت آپدیت  درخواست خودتون را در بخش پشتیبانی ارسال نمایید تا بررسی گردد

22 - دریافت آپدیتها چگونه محاسبه میشود ؟

برای اطلاع از هزینه دریافت آپدیت با شماره تماسهای سایت در ارتباط باشید 

23 - پشتیبانی محصولات و پاسخ به سوالات بعد از خرید به چه نحو میباشد ؟

پاسخ :  

برای عزیزانی که پکیج کامل فایل فلش خریداری کرده اند به اندازه کافی تمامی آموزشهای لازم داخل پکیج  بصورت فایل PDF  – VIDEO – WORD – PHOTO گذاشته شده است و در صورت مواجه شدن با مشکلی میتوانید فایلهای آموزشی را مطالعه کنید و راه حل مشکل خود را پیدا کنید ، به سوالاتی که آموزش آن درپکیج موجود میباشد پاسخی داده نخواهد شد 

توجه : پشتیبانی تمامی محصولات بخش فروشگاه فقط و فقط و فقط از طریق   SUPPORT.ROM1.IR بصورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته  امکان پذیر میباشد و خاطر نشان میشود برای تسریع در روند رفع مشکل شما حتما مشکل خود را بصورت کامل شرح دهید و عکس یا فیلمی تهیه و ارسال نمایید

ضمنا پشتیبانی محصولات مختص مشکلات احتمالی در نصب رام ، خرابی فایل میباشد و ما وظیفه آموزش برای نصب رام  و محیا نمودن ادوات کار نرم افزاری برای شما را نداریم  

آموزش استفاده از تیکت پشتیبانی 

۱- ابتدا به آدرس SUPPORT.ROM1.IR  بروید

۲- سپس ثبت نام کنید ( اطلاعات درست وارد نمایید )

۳-  از گزینه های سمت راست پشتیبانی را انتخاب کنید

۴- بخش مورد نظر را انتخاب کنید واقدام به ارسال تیکت کنید 

۵- همچنین میتوانید جواب تیکتهای خود را در محیط کاربری خود مشاهده نمایید 

پاسخ به سوالات بازه زمانی ۲ دقیقه تا ۴۸ ساعت زمان نیاز دارد 

از ارسال تیکت های متوالی برای یک مشکل خودداری کنید 

هرگونه تهدید ، فحاشی ، استفاده از الفاظ ناپسند منجر به بلاک اطلاعات شما خواهد شد 

برای هر مشکل تیکتی جداگانه و در بخش مربوطه ارسال نمایید در غیر اینصورت تیکت حذف میگردد

 

24 - پکیج فایل فلش را قبلا از سایتی دیگرخریداری کردم آیا میتونم آپدیتهای فایلهای شما را خریداری کنم ؟
پاسخ : دریافت آپدیت و پشتیبانی فایلها برای مشتریانی که پکیج را از سایت ما خریداری کرده اند با تخفیفات ویژه و امتیازات ویژه و برای دیگر خریداران با قیمت اصلی لحاظ میگردد 

25 - ریسکهای فلش شامل خاموشی ، پریدن سریال ، پریدن بوت ، پاک شدن اطلاعات ، فعال شدن آیکلود و ... را چه کنم ؟
پاسخ:  تمامی ریسکهای این کار برعهده شخص میباشد و رام۱ هیچگونه مسئولیتی در قبال این موارد ندارد ، حدالامکان با روشهای مختلف ریسکهای فلش را پایین آورید تا با مشکلی مواجه نشوید

در تبلتهای چینی  : از رام فعلی بک آپ بگیرید و در هنگام فلش تیک PRELOADER و BOOT  و UBOOT  را بردارید تا دچار خاموشی نشوید 

در مدلهای برند اصلی هم حتما طبق مشخصات دستگاه منطقه و حافظه و ……. فریمور خود را انتخاب و فلش نمایید 

درصورت پریدن بوت ، خاموشی و…… رام۱ هیچگونه مسئولیتی را قبول نحواهد کرد و تمامی ریسکها بر عهده شخص میباشد 

 

26 - فایل یا آموزشی را خریداری کرده ام اما نتوانستم آنرا اجرا یا رایت کنم ؟
پاسخ : وظیفه ما تحویل فایل سالم وبدون مشکل میباشد و در صورتیکه تخصص کافی برای انجام مراحل آموزش و یا رایت فایل ندارید در صورت امکان و محیا بودن وقت این کار همکاران ما میتوانند با هزینه اینکار را برای شما انجام دهند ، هزینه بستگی به هر مدل وفایل متغیر میباشد

در موردفایلای دامپ : دایرکت emmc (هارد) نیاز به تخصص و تجربه بالایی در ضمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری دارد و توضیح آموزش آن در این سایت امکانپذیر نیست پس در صورتیکه تخصص کاری در این زمینه ندارید از خرید فایل دامپ خودداری کنید   

27 - نحوه تحویل فایلهای پکیج فایل فلش چگونه میباشد ؟
پاسخ : تحویل فایلهای پکیج فقط بر روی انواع هارد و به ۲ صورت امکان پذیر میباشد

۱-  مشتری شخصا اقدام به ارسال هارد بعد از ثبت سفارش در سایت نماید  

۲- مشتری درخواست خرید هارد اعلام نماید که قیمت هارد به قیمت مجموعه اضافه میگردد ( برای هماهنگی تماس بگیرید)

هاردهای ارسالی در صورتیکه هارد اینترنال میباشند حتما حتما پارتیشن بندی شده و فقط یک درایور داشته باشند 

محدودیتی در دریافت هارد نداریم و میتوانید یک هارد با حجم متناسب یا چند هارد حجم پایین باحجم کلی مورد نظر برای ما ارسال نمایید 

مثلا یک عدد هارد ۶ ترا 

یا ۳ عدد هارد ۲ ترا 

28 - شرایط دریافت هارد امانی چگونه میباشد ؟
پاسخ : سرویس هارد امانی فقط برای حجم های ۱ و ۲ ترابایت میباشد با شرایط زیر

۱-  بعد از واریز مبلغی بعنوان امانی ( برای هاردهای ۱ترابایت ۲۵۰۰۰۰تومان و برای هاردهای ۲ترابایت ۳۶۰۰۰۰ تومان ) هارد برای شما ارسال میگردد 

۲- هرگونه مسئولیت خرابی هارد چه در زمان ارسال ودریافت و چه هنگام استفاده برعهده خریدار میباشد 

۳- حداکثر مدت زمان استفاده از هارد ۳ روز میباشد وبعد از این تاریخ به ازای هر۲۴ ساعت مبلغ ۵۰۰۰ تومان جریمه دیرکرد درنظرگرفته میشود 

۴- بعد از دریافت هارد و تست سلامت هارد مبلغ امانی عودت داده خواهد شد 

۵- این سرویس بدلیل درخواستهای مکرر شما عزیزان دایر گردیده است و تا هنگامی که امکانات ما مهیا باشد قادر به سرویس دهی خواهد بود 

30 - امکان فروش پکیج فایل فلش در چه مواردی وجود ندارد ؟
پاسخ : این پکیج ویژه استفاده شخص خریدار میباشد و کپی آن به هر نحوی اعم از تغییر شکل پکیج و تغییر فولدر و ….. قابل پیگیری میباشد

فروش پکیج فایل فلش به این افراد میسر نمیباشد

۱- اشخاصی که فروشگاه فایل فلش یا هر نوع فروشگاهی که بتوان در آن فایل فروخت ( اعم از کانال تلگرام ، آگهی ، موسسه و….. )

۲- اشخاصی که در بلک لیست سامانه قرار دارند و قوانین را رعایت نکردند  

۳- اشخاصی که توسط مدیریت سایت تایید نشده اند ( تمامی خریداران بعد از تایید مدیریت قادر به دریافت بسته خواهند بود )

31 - درصورت از بین رفتن اطلاعات هارد باید چه کنم ؟
پاسخ : بدلیل حساس بودن اطلاعات و امکان اینکه هر لحظه امکان پریدن اطلاعات هارد وجود دارد ، از دیتای خود بر روی هاردی دیگر پشتیبان تهیه نمایید تادرصورت نیاز استفاده نمایید ، در غیر اینصورت رام۱ هیچگونه مسئولیتی در قبال پریدن اطلاعات شما تحت هر شرایطی ندارد و کپی مجدد اطلاعات منوط به پرداخت وجه اطلاعات میباشد

32 - آیا ROM1 در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
پاسخ : خیر  –  تنها نمایندگی و دفتر فروش ما در استان قزوین میباشد و در هیچ جای ایران هم نمایندگی دیگری نداریم

نمایندگی افغانستان و پاکستان هم آماده ارائه محصولات رام۱ میباشد برای اطلاعات بیشتر با شماره تماسها درساعات کاری سایت تماس بگیرید

در حال حاضر برنامه ای برای اضافه کردن نمایندگی درشهرهای دیگر نداریم 

33 - قصد استفاده از سرویسهای آنلاک شبکه ، آیکلود ، دریافت کد آنلاک و آنلاک فکتوری را دارم چه مواردی را باید رعایت کنم ؟
  پاسخ :  قبلا از هرگونه ثبت سفارش برای این نوع سرویسها درنظر داشته باشید اگر سفارشی به اشتباه در این مورد ثبت گرددهیچگونه هزینه ای عودت نمیگردد

*در صورتی میتوانید از سرویسهای آنلاک استفاده کنید که پس از انداختن سیم کارتهای ایرانی (یا هر سیم کارت دیگری به جز سیم کارت اپراتور لاک شده) دستگاه از شما یک کد برای آنلاک دستگاه (Network Unlock Code) پرسیده میشود. در واقع در این سرویس به شما این کد آنلاک داده می‌شود. لذا قبل از سفارش و خرید کد حتما از درخواست کد آنلاک در گوشی خود مطمئن شوید چراکه هرگونه ادعای بعدی جهت عودت هزینه از این بابت غیر قابل قبول خواهد بود.


* توجه داشته باشید کد آنلاکی که برای شما داده می‌شود فقط مخصوص گوشی شما بوده و صرفا برای IMEI آن دستگاه محاسبه شده است و برای هیچ گوشی دیگری پاسخگو نیست.


* کدهای آنلاک ارائه شده در رام۱ به صورت مستقیم از سرویسهای معتبر جهانی و اپراتورها و شرکتهای تولید کننده گوشی مربوطه خریداری می‌شوند و امکان اشتباه بودن کدها غیر ممکن است. لذا هرگونه ادعای بعدی مبنی بر اشتباه بودن کد و کار نکردن آن مورد قبول نبوده و به هیچ عنوان هزینه پرداخت شده عودت نمی‌شود.

امکان تاخیر در سرویسها وجود دارد پس این مورد را در نظر داشته باشید و تایم های ارایه شده برای سرویسها تقریبی میباشد 

روزهای شنبه و یکشنبه ، روزهای کاری در سرویسهای آنلاک و آیکلود روزهای کاری محسوب نمیشود بعنوان مثال اگر سرویس ۱۰ روزه میباشد باید ۱۲-۱۳ روز حساب کنید  

34 - عودت وجه سفارشات شبکه و آیکلود در صورتی که با موفقیت انجام نگیرد چگونه میباشد ؟

*در صورتی که در بازه زمانی مورد نظر سفارش شما انجام نگردید برای عودت وجه مدت زمان ۷ تا ۱۰ روز زمان نیاز میباشد زیرا سرورها تا ۷تا۱۰ روز بعد از گذشت از زمان سفارش امکان عودت وجه را فراهم آورده اند پس در صورتیکه سفارش با موفقیت انجام نشد و مشکل از سرور بود باید ۱۰ روز از زمان تعیین شده برای انجام سرویس شما بگذرد تا امکان عودت وجه وجود داشته باشد  

35 - امکان کنسل کردن سفارشات آنلاک شبکه ، کردیت باکسها ، کردیت آنلاک و اکتیو باکسها وجود دارد ؟

*خیر امکان کنسل نمودن این سفارشات به هیچ عنوان وجود ندارد زیرا درخواست به سرور ارسال میگردد و امکان کنسل کردن وجود ندارد   

36 - قوانین مربوط به فروش باکس و اکتیو چگونه میباشد ؟
  • ما وظیفه فروش ( ریسلیر ) این محصولات را برعهده داریم و موارد پشتیبانی ، بروز رسانی ، آموزش و ادامه فعالیت محصول بر عهده ساپورتر و سازنده اصلی محصول میباشد  
36 - طرح ریجستری ؟
  • رام۱ هیچگونه مسئولیتی در قبال طرح ریجستری ندارد و هرگونه مشکل در این رابطه از تعهدات ما خارج میباشد   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را در گوگل محبوب کنید
rom1.ir