ورود به سایت
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
ورود به سایت
مرجع تخصصی تلفن همراه یکشنبه, ۳۰ شهریور , ۱۳۹۹
اطلاعیه کاربران
menu


ضمن عرض ادب و احترام خدمت شما 

 

شرایط کلی عودت وجه بشرح زیر میباشد

 

۱- سفارشی در سایت ثبت گردد و به هر دلیلی آن سفارش انجام نگردد همکاران ما با هماهنگی انجام شده با سفارش دهنده وجه را به کارت سفارش دهنده واریز خواهند نمود ( توجه داشته باشید شماره کارت اعلامی برای واریز وجه باید با نام و نام خانوادگی سفارش دهنده در سایت یکی باشد ( بدلیل احراز هویت و جلوگیری از مشکلات بعدی که طبعا ما باید پاسخگو باشیم ! )

 

۲- مشکل در فایل یا آموزش : علیرغم اینکه تمامی فایلها و سرویسهای سایت بعد از تست های نهایی به مرحله فروش گذاشته میشود بازهم ۱% احتمال این را میدهیم که عوامل مختلفی مشکل در فایل ایجاد کند که از این رو باید بعد از بررسی توسط کارشناسان تیم رام۱ مورد حل یا فایل جایگزین ارسال گردد یا هزینه عودت گردد

توجه داشته باشید بالغ بر  ۹۰ % مواردی که اعلام میگردد و توسط کارشناسان ما بررسی میگردد هیچ مشکلی از فایل و آموزش نیست و متاسفانه موارد همگی بر عدم تخصص و آگاهی و دقت کاربر دارد

اگر فایل یا آموزش یا سرویسی را خریداری نموده اید و احساس کردید مورد و مشکلی در محصول وجود دارد باید موارد طبق راهنمایی زیر بصورت کامل اعلام نمایید تا بررسی و ترتیب اثر داده شود

 

این بررسی شامل ۲ مورد خواهد بود 

 

۱- مشکل فایل یا آموزش یا سرویس تایید شود و به درخواست کاربر فایل جایگزین ارسال یا هزینه کاملا عودت گردد

 

۲- مشکل فایل یا آموزش یا سرویس تایید نشود و عواملی خارج از محصول تاثیر گذار باشد که ارتباطی به محصول نداشته باشد

 

 

 

چه مواردی برای بررسی مشکل در آموزش یا فایل نیاز میباشد 

 

۱- شماره سفارش و مشخصات ( ایمیل- شماره تماس و…. )  که در هنگام خرید وارد نموده اید

 

۲- لاگ ارور ، ویدئو واضح و یا اسکرین شات از ارور یا مشکل در هنگام رایت فایل ( در بعضی موارد نیاز هست حتما ویدئو ارسال نمایید )

 

۳- موارد برای بررسی کامل به ۱۰ دقیقه الی ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد

 

۴- در بعضی موارد برای بررسی دقیق نیاز به ریموت میباشد

 

 

 

 

چگونه موارد بالا را ارسال نماییم ؟

 

ابتدا به بخش پشتیبانی محصولات مراجعه کنید و لاگین شوید و یک تیکت جدید ایجاد کنید و مشکل خود را دقیقا طبق پارامترهایی که در بالا شرح داده شده ( چه مواردی که برای بررسی نیاز میباشد ) را برای ما ارسال نمایید

 

موارد بررسی و ظرف مدت ۱۰ دقیقه تا ۲۴ ساعت خدمتتان در همان تیکت اطلاع رسانی میگردد

 

 

 

نکات مهم : 

 

روند بررسی موارد طبق توضیحات بالا میباشد  و به هیچ وجه از طرق دیگر اعم از تماس تلفنی ، تلگرام ، و…… امکان بررسی موارد وجود نخواهد داشت

 

اصول کاری تیم رام۱ اعتماد متقابل و رعایت ادب و احترام میباشد و با افرادی که به هر دلیلی ناقض این موارد باشند ، برخورد خواهد شد و بررسی و ترتیب اثر انجام نخواهد شد !

 

 

 

 

 

 

 

 

باتشکر – مدیریت رام۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را در گوگل محبوب کنید
rom1.ir