روش‌های پیگیری و ارسال سفارشات

 

روش‌های ارسال و پیگیری سفارشات

مشتریان گرامی با تشکر از حسن انتخاب شما عزیزان به اطلاع میرساند ارسال و پیگیری سفارشات در رام یک به شرح زیر می‌باشد

امکان پیگیری سفارش فقط ازطرق زیر میسر میباشد ( پیگیری وضعیت سفارش ازطریق واتس اپ و تلگرام مقدور نمیباشد )

عواقب ثبت شماره تماس و ایمیل نادرست برعهده مشتری میباشد

لطفا موارد زیر را بدقت رعایت نمایید و از طرح سوالات تکراری پرهیز نمایید !

 

 باید وضعیت سفارش فقط و فقط از پنل کاربری پیگیری نمایید

سفارشاتی که در حال انجام میباشد  با وضعیت  ”  در حال انجام   ” قابل مشاهده میباشد

سفارشاتی که با موفقیت انجام و پردازش شده باشد با وضعیت  ”  تکمیل شده  ” قابل مشاهده میباشد

سفارشاتی که به دلایل مختلف ریجکت گردد ، با وضعیت  “ مسترد شده ” قابل مشاهده میباشد ( ضمنا علت ریجکتی سفارش هم در صفحه پنل کاربری قابل مشاهده میباشد و درصورتیکه مبلغ سفارش عودت داده شده باشد در پنل کاربری مشتری در سایت رام یک اضافه میگردد  )