پرسش‌های متداول

 

پرسش‌های متداول

 

 

1- آیا خرید از رام1 امن میباشد؟  وبسایت رام1 دارای نماد اعتماد و  پروتکل امنیتی ssl  میباشد

2- آیا برای خرید از ROM1 ، حتما باید در سایت عضو باشم؟   این مورد اختیاری میباشد در صورتیکه ثبت نام کنید در دفعات بعدی خرید نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات نیست

3- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟ وضعیت سفارش خود را در میتوانید در پنل کاربری مشاهده نمایید و از طریق پیامک هم اطلاع رسانی میشود

4- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟ خیر این امکان وجود ندارد

5- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مسئول فروشگاه تماس بگیرم؟خیر، پردازش سفارش شما به صورت خودکار انجام میگردد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

6- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟ خیر

7- آیا محصولات عرضه شده در سایت مطابق با اطلاعات سایت هستند؟ کلیه محصولات عرضه شده در سایت دقیقا طبق مواردی میباشد که در صفحه فروش محصول قید شده است و  در صورت عدم تطابق هزینه بصورت کامل برگشت داده خواهد شد

8-آیا محدودیتی در خرید محصولات فروشگاه هست ؟  بجز پکیج فایل فلش که مختص تعمیرکاران تلفن همراه میباشد بقیه محصولات محدودیت خرید ندارد

9-ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟ گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود

10- لینکهای محصولات دانلودی بعد از خرید تا چه زمانی فعال میباشد ؟ لینکها تا 24 ساعت بعد از خرید فعال میباشد

11- سفارشات پستی را به چه روشی می‌توانم تحویل بگیرم؟ این سفارشات از طریق پست و تیپاکس ارسال میگردد و هزینه آن برعهده مشتری میباشد و مدت زمان دریافت بسته 3 تا 6 روز کاری میباشد

12- فایل یا آموزشی را خریداری کرده ام اما بر روی گوشی من عمل نکرد چگونه باید هزینه پرداختی را پس بگیرم ؟  تمامی محصولات سایت بعد از تستهای نهایی به مرحله فروش گذاشته میشود اما باز هم در صورتیکه مشکل شما حل نشد میتوانید با پشتیبانی مشکل خود را درمیان گذاشته و با ارسال مستندات ( فقط شامل عکس-ویدئو ) صحت گفته خود را اثبات و تا کارشناسان سایت بررسی نمایند نکته : بدلیل تولید گوشیهای چینی با انواع و اقسام برد و آی سی تاچ و و… ، کلیه رامهای گوشیها و تبلتهای چینی شامل گارانتی بازگشت وجه نمیباشد !

 13- محصولی را به اشتباه خریداری کرده ام چه کنم ؟ باتوجه به اینکه تمامی محصولات سایت دارای توضیحات کافی میباشد سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید اشتباه را ندارد

14 – پشتیبانی محصولات و پاسخ به سوالات بعد از خرید به چه نحو میباشد ؟ پشتیبانی محصولات از طریق ارسال تیکت در پنل کاربری و مختص مشکلات احتمالی در محصولات میباشد

15-  ریسکهای فلش شامل خاموشی ، پریدن سریال ، پریدن بوت ، پاک شدن اطلاعات ، فعال شدن آیکلود و …  را چه کنم ؟  تمامی ریسکهای این کار برعهده شخص میباشد و رام1 هیچگونه مسئولیتی در قبال این موارد ندارد ، حدالامکان با روشهای مختلف ریسکهای فلش را پایین آورید تا با مشکلی مواجه نشوید ، در تبلتهای چینی  : از رام فعلی بک آپ بگیرید و در هنگام فلش تیک PRELOADER و BOOT  و UBOOT  را بردارید تا دچار خاموشی نشوید  ،در مدلهای برند اصلی هم حتما طبق مشخصات دستگاه منطقه و حافظه و ……. فریمور خود را انتخاب و فلش نمایید

16- فایل یا آموزشی را خریداری کرده ام اما نتوانستم آنرا اجرا یا رایت کنم  ؟ وظیفه ما تحویل محصول سالم وبدون مشکل میباشد و در صورتیکه تخصص کافی برای انجام مراحل آموزش و یا رایت فایل ندارید در صورت امکان و محیا بودن وقت این کار همکاران ما میتوانند با هزینه اینکار را برای شما انجام دهند ، هزینه بستگی به هر مدل وفایل متغیر میباشد ، در موردفایلای دامپ : دایرکت emmc (هارد) نیاز به تخصص و تجربه بالایی در ضمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری دارد و توضیح آموزش آن در این سایت امکانپذیر نیست پس در صورتیکه تخصص کاری در این زمینه ندارید از خرید فایل دامپ خودداری کنید

17-  آیا ROM1 در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟  خیر

 

 

 

 

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به رام یک می باشد Copyright © 2012 - 2021 Rom1.ir
نوبین فراهوش توسعه

طراحی و توسعه :