پرسشهای متداول
پرسشهای متداول
1- آیا خرید از رام یک امن میباشد؟ مفتخریم اعلام کنیم که 7سال هست که وبسایت رام یک دارای نماد اعتماد و پروتکل امنیتی ssl میباشد !
2- آیا برای خرید از ROM1 ، حتما باید در سایت عضو باشم؟ خیر
3- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟ نحوه پیگیری وضعیت سفارش از طریق لینک https://rom1.ir/delivery/
4- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟ خیر این امکان وجود ندارد
5- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مسئول فروشگاه تماس بگیرم؟خیر، پردازش سفارشها به صورت خودکار انجام میگردد
6- میتوانم سفارشم را خارج از سایت ثبت کنم؟ بله شماره تماسهای واتس اپ و نلگرام امکان ثبت سفارش دارند
7- آیا محصولات عرضه شده در سایت مطابق با اطلاعات سایت هستند؟ کلیه محصولات سایت دقیقا طبق مواردی میباشد که در صفحه فروش محصول قید شده است
8-آیا محدودیتی در خرید محصولات فروشگاه هست ؟ بجز پکیج فایل فلش که مختص تعمیرکاران تلفن همراه میباشد بقیه محصولات محدودیت خرید ندارد
9-ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟ گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود
10- لینکهای محصولات دانلودی بعد از خرید تا چه زمانی فعال میباشد ؟ لینکها فقط تا 24 ساعت بعد از خرید فعال میباشد
11- سفارشات پستی را به چه روشی میتوانم تحویل بگیرم؟ این سفارشات از طریق پست و تیپاکس ارسال میگردد و هزینه آن برعهده مشتری میباشد و مدت زمان دریافت بسته 3 تا 6 روز کاری میباشد
12- فایل یا آموزشی را خریداری کرده ام اما بر روی گوشی من عمل نکرد چگونه باید هزینه پرداختی را پس بگیرم ؟ تمامی محصولات سایت بعد از تستهای نهایی به مرحله فروش گذاشته میشود نکته : بدلیل تولید گوشیهای چینی با انواع و اقسام برد و آی سی تاچ و و… ، کلیه رامهای گوشیها و تبلتهای چینی شامل گارانتی بازگشت وجه نمیباشد !
13- محصولی را به اشتباه خریداری کرده ام چه کنم ؟ باتوجه به اینکه تمامی محصولات سایت دارای توضیحات کافی میباشد سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید اشتباه ندارد
14- ریسکهای فلش شامل خاموشی ، پریدن سریال ، پریدن بوت ، پاک شدن اطلاعات ، فعال شدن آیکلود و … را چه کنم ؟ تمامی ریسکهای این کار برعهده شخص میباشد و رام1 هیچگونه مسئولیتی در قبال این موارد ندارد
15- فایل یا آموزشی را خریداری کرده ام اما نتوانستم آنرا اجرا یا رایت کنم ؟ محصولات وبسایت نیازمند تخصص و تجربه میباشد و این مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال عدم توانایی کاربر در اجرای مراحل ندارد
16- آیا ROM1 در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟ خیر
17- سفارش ریجکت شده است مبلغ سفارش چگونه عودت میشود ؟ سفارشاتی که به هردلیلی ریجکت گردد مبلغ به موجودی کیف پول کاربر در سایت اضافه میگردد و میتواند سفارش دیگری ثبت کند
18- کردیت یا محصولی که مدتها پیش خریداری کرده ام فراموش کرده ام ؟ اگر در هنگام خرید در سایت لاگین بوده باشید میتوانیددر قسمت سفارشها کردیت یا محصول فراموش شده خود را مجددا مشاهده نمایید ضمنا یک نسخه از مشخصات کردیت پیامک و ایمیل هم میشود
19 – آیا لایسنسها و کردیتها و اکتیویشنها همگی اورجینال میباشد ؟ تمامی محصولات وبسایت اعم از کردیت ، اکتیویشن ، لایسنس و …. بصورت اورجینال از منابع اصلی تهیه میشود