پرسش‌های متداول

 

پرسش‌های متداول

 

 

1- آیا خرید از رام یک امن میباشد؟ مفتخریم اعلام کنیم که 7سال هست که وبسایت رام یک دارای نماد اعتماد و  پروتکل امنیتی ssl  میباشد !

2- آیا برای خرید از ROM1 ، حتما باید در سایت عضو باشم؟  خیر

3- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟ نحوه پیگیری وضعیت سفارش از طریق لینک https://rom1.ir/delivery/

4- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟ خیر این امکان وجود ندارد

5- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مسئول فروشگاه تماس بگیرم؟خیر، پردازش سفارشها به صورت خودکار انجام میگردد

6- می‏‌توانم سفارشم را خارج از سایت ثبت کنم؟ بله شماره تماسهای واتس اپ و نلگرام امکان ثبت سفارش دارند

7- آیا محصولات عرضه شده در سایت مطابق با اطلاعات سایت هستند؟ کلیه محصولات سایت دقیقا طبق مواردی میباشد که در صفحه فروش محصول قید شده است

8-آیا محدودیتی در خرید محصولات فروشگاه هست ؟  بجز پکیج فایل فلش که مختص تعمیرکاران تلفن همراه میباشد بقیه محصولات محدودیت خرید ندارد

9-ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟ گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود

10- لینکهای محصولات دانلودی بعد از خرید تا چه زمانی فعال میباشد ؟ لینکها فقط تا 24 ساعت بعد از خرید فعال میباشد

11- سفارشات پستی را به چه روشی می‌توانم تحویل بگیرم؟ این سفارشات از طریق پست و تیپاکس ارسال میگردد و هزینه آن برعهده مشتری میباشد و مدت زمان دریافت بسته 3 تا 6 روز کاری میباشد

12- فایل یا آموزشی را خریداری کرده ام اما بر روی گوشی من عمل نکرد چگونه باید هزینه پرداختی را پس بگیرم ؟  تمامی محصولات سایت بعد از تستهای نهایی به مرحله فروش گذاشته میشود نکته : بدلیل تولید گوشیهای چینی با انواع و اقسام برد و آی سی تاچ و و… ، کلیه رامهای گوشیها و تبلتهای چینی شامل گارانتی بازگشت وجه نمیباشد !

 13- محصولی را به اشتباه خریداری کرده ام چه کنم ؟ باتوجه به اینکه تمامی محصولات سایت دارای توضیحات کافی میباشد سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید اشتباه ندارد

14-  ریسکهای فلش شامل خاموشی ، پریدن سریال ، پریدن بوت ، پاک شدن اطلاعات ، فعال شدن آیکلود و …  را چه کنم ؟  تمامی ریسکهای این کار برعهده شخص میباشد و رام1 هیچگونه مسئولیتی در قبال این موارد ندارد

15- فایل یا آموزشی را خریداری کرده ام اما نتوانستم آنرا اجرا یا رایت کنم  ؟ محصولات وبسایت نیازمند تخصص و تجربه میباشد و این مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال عدم توانایی کاربر در اجرای مراحل ندارد

16-  آیا ROM1 در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟  خیر

17- سفارش ریجکت شده است مبلغ سفارش چگونه عودت میشود ؟  سفارشاتی که به هردلیلی ریجکت گردد مبلغ به موجودی کیف پول کاربر در سایت اضافه میگردد و میتواند سفارش دیگری ثبت کند

18- کردیت یا محصولی که مدتها پیش خریداری کرده ام فراموش کرده ام ؟ اگر در هنگام خرید در سایت لاگین بوده باشید میتوانیددر قسمت سفارشها  کردیت یا محصول فراموش شده خود را مجددا مشاهده نمایید ضمنا یک نسخه از مشخصات کردیت پیامک و ایمیل هم میشود

19 – آیا لایسنسها و کردیتها و اکتیویشنها همگی اورجینال میباشد ؟ تمامی محصولات وبسایت اعم از کردیت ، اکتیویشن ، لایسنس و …. بصورت اورجینال از منابع اصلی تهیه میشود