قوانین و مقررات

 

قوانین و مقررات رام یک

 

سند حاضر قرارداد حقوقی و لازم‌الاجرا بین کاربر سایت («شما» و یا «کاربر» و یا «خریدار») و فروشگاه رام یک  («ما» و «رام یک») است. رام یک طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ازجمله قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف­ کننده فعالیت می‌کند. درصورتی‌که کاربر قصد عضویت ، خرید و استفاده از خدمات سامانه رام یک را داشته باشد، لازم است متن قوانین و مقررات («قرارداد») را به نحو کامل مطالعه و سپس اقدام به استفاده از وب­سایت و یا عضویت و خرید در آن نماید.

استفاده از سامانه رام یک، اقدام به عضویت، اقدام به ورود کاربر به وب‌سایت، و استفاده از سایر خدمات ارائه‌شده، ثبت سفارش به معنای آگاه بودن از قرارداد و قبول مفاد و شرایط آن است. کاربر همچنین می­پذیرد که رابطه بین رام یک و ایشان توسط این قرارداد سامان داده شود و هرگونه تراکنش مالی و غیرمالی بین طرفین تحت پوشش این قرارداد خواهد بود. لذا درصورتی‌که موادی از این قرارداد یا کلیت آن مورد توافق کاربر نباشد، حق استفاده از خدمات رام یک را ندارد. این توافق بر اساس ماده ۵ قانون تجارت الکترونیک و ماده ۱۰ قانون مدنی تنها مرجع موردقبول در روابط رام یک و کاربران خواهد بود.

 

مشتریان گرامی ، از اینکه فروشگاه رام یک را انتخاب کرده اید صمیمانه سپاسگزاریم ، سعی و تلاش ما ارایه سرویسهای باکیفیت در بهترین زمان و قیمت میباشد ، از این رو باتوجه به حساسیت سرویسها فعالیت این مجموعه در چارچوب قوانین و مقرراتی میباشد

 

 

 

 

ماده یک: تعاریف

قوانین جمهوری اسلامی ایران: منظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به‌صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد. ازجمله قوانینی که سایت رام یک نیز تابع آن می‌باشد قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف‌کننده است.

توافق: منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر می‌باشد که به‌موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و تنظیم‌کننده روابط بین رام یک و کاربران می‌باشد.

سایت: در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» یا «وبسایت» استفاده شده است منظور سایت رام یک می‌باشد.

محصولات: منظور از محصولات تمامی محصولاتی که در وبسایت رام یک ارایه میگردد این محصولات میتواند دانلودی یا پستی یا آموزشی و یا هر محصول دیگری باشد

مشتری یا کاربر : به شخصی گفته می‌شود که وارد سایت میشود یا با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت اقدام کند.

 

 

ماده دو: موضوع فعالیت رام یک

وبسایت رام یک در زمینه فروش فایل فلش گوشیهای تلفن همراه ، اکتیو باکس و دانگل تعمیراتی تلفن همراه ، کردیتهای تعمیراتی تلفن همراه ، نکات آموزشی تعمیرات سخت افزار و نرم افزاری تلفن همراه ، سرویسهای آیکلود و اپل آی دی و آنلاک شبکه فعالیت مینماید و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

ماده سه: حساب کاربری

عضویت در سایت رایگان میباشد ، کاربر برای عضویت باید به بخش عضویت مراجعه نمایند. ثبت‌نام در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت می‌شود به‌منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت می‌باشد . کاربر باید برای عضویت در سایت از اطلاعات هویتی واقعی خودشان استفاده نمایند اکانتهای جعلی حذف خواهد شد . هر کاربر فقط میتواند یک حساب کاربری ایجاد نماید .

 

 

ماده چهار: مسئولیت‌های رام یک

رام یک تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد و اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است

رام یک تمام تلاش خود را می‌نماید تا سفارشات در اسرع وقت انجام گیرد

 

 

ماده پنج : مسئولیت‌های کاربر

کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب بر عهده خود کاربر است.

کاربر نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند. رام یک فقط به شخصی که مالک حساب کاربری می‌باشد خدمات می‌دهد. درصورتی‌که بر اثر استفاده هم‌زمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت‌ها بر عهده کاربر است و سایت هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. ضمن آنکه درصورتی‌که معلوم شود چند نفر به‌صورت هم‌زمان از یک حساب کاربری و محصولات آموزشی استفاده می‌نمایند ، سایت می‌تواند بنا به صلاحدید اقدامات لازم را انجام دهد.

کاربران متعهد هستند تمام محصولات را که خریداری می‌نمایند به‌صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به‌صورت مستقیم یا باواسطه، خودداری نماید. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات ، سایت حق پیگیری‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد و وکلای سایت نسبت به شکایت‌های قانونی اقدام خواهند نمود.

ارائه هر گونه خدمات توسط رام یک منوط بر رعایت ادب و احترام – در ایمیل، مکالمات تلفنی و تلگرام/ واتس اپ و حضوری و … – از سمت کاربران محترم می باشد، این بدان معنی است که در صورت مشاهده بکارگیری هر گونه الفاظ غیر محترمانه شامل تهدید، توهین و فحاشی از سمت کاربران، رام یک مجاز است به صورت یکطرفه همکاری خود را با کاربر مربوطه قطع نماید و اکانت کاربری فرد را بلاک نماید . لازم به ذکر است که مرجع تشخیص موارد ذکر شده رام یک می باشد و بدهیست که در صورت تداوم بی احترامی از سمت کاربر، حق پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی برای رام یک محفوظ می باشد.

 

ماده شش : مالکیت محصولات

تمام محتوای سایت مانند محتوای محصولات ، لوگو، تصاویر، صوت‌ها، ویدیوها و … متعلق به سایت می‌باشد و بدون موافقت و اجازه سایت، هیچ‌ شخصی اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن ندارد.

 

 

ماده هفت: ثبت و ارسال سفارش

تمامی محصولات سایت بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده خرید از طریق درگاه میباشد

محصولات پستی : ثبت سفارش محصولات پستی از طریق درگاه میباشد و ارسال محصولات ازطریق پست پیشتاز یا تیپاکس میباشد که هزینه آن بر عهده مشتری میباشد ، مدت زمان دریافت سفارش از زمان ارسال 3 تا 5 روز کاری میباشد ، این محصولات را تا 1 ساعت بعد از خرید میتوانید فقط با هماهنگی کنسل نمایید

محصولات دانلودی بصورت دریافت لینک دانلود بعد از خرید موفق میباشد و محصولات دیگر هم مجازی میباشد

کاربر باید با توجه به توضیحات محصولات و قوانین ، آگاهانه اقدام به خرید نماید و رام یک مسئولیتی در قبال خرید اشتباه ، عدم مطالعه قوانین سرویسها یا وارد نمودن هرگونه اطلاعات اشتباه از سوی کاربر را ندارد

با توجه به حساسیت سرویسها و قوانین سرویسها ، بعضی از سرویسهایی سایت که نیاز به رعایت قوانین و پیش نیازهای خاصی دارند علاوه بر رعایت قوانین کلی وبسایت ، رعایت قوانین مازادی دیگری برای بعضی از سرویسها نیاز هست که این قوانین در صفحه توضیحات همان محصول قید گردیده است و کاربر موظف میباشد قبل از خرید تمامی آنرا رعایت و اجرا نماید و در صورتیکه نیاز به خرید سرویس دارد باید تیک پذیرش قوانین سرویس را هم فعال نماید

 

ماده هشت : قوانین محصولات دانلودی 

این محصولات به هیچ عنوان امکان کنسل کردن سفارش بعد از خرید را ندارند .

امکان خرید محصولات دانلودی از طریق درگاه میسر میباشد و کاربر بلافاصله بعد از خرید موفق میتواند لینک محصول را دانلود نماید ، لینک فقط مخصوص استفاده کاربری که خرید را انجام داده میباشد و فقط تا 24 ساعت اعتبار دارد ، درصورت اشتراک گذاری و سواستفاده از لینک دانلود محصول خریداری ،حساب کاربری کاربر و آی پی بلاک خواهند شد و محصول خریداری شده غیرفعال میشود

 

 

ماده نه : قوانین محصولات اکتیو باکس و دانگل

این محصولات به هیچ عنوان امکان کنسل کردن سفارش بعد از خرید را ندارند .

امکان خرید محصولات اکتیو باکس و دانگل از طریق درگاه میسر میباشد و سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید اشتباه یا ارسال اشتباه هرگونه اطلاعات را ندارد

مهم : پشتیبانی این سرویسها بر عهده سازنده اصلی آن میباشد و رام یک هیچگونه مسئولیتی در قبال پشتیبانی ، مشکل قطع بودن سرور ،نگهداری اکانت ، پاسخگو نبودن پشتیبان ابزار ، رفع مشکل error  و خطا و ساپورت مدلهای جدید برعهده ندارد و فروشگاه رام یک صرفا عامل فروش این سرویسها میباشد !

 

 

ماده ده : قوانین محصولات کردیت

این محصولات به هیچ عنوان امکان کنسل کردن سفارش بعد از خرید را ندارند .

امکان خرید محصولات کردیت از طریق درگاه میسر میباشد و سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید اشتباه یا ارسال اشتباه اطلاعات که شامل sn  ، user  ، password  ، device id را ندارد

وظیفه حفظ و نگهداری کردیت و بلاک شدن کردیت ، بعد از خرید برعهده مشتری میباشد

مهم : پشتیبانی این سرویسها بر عهده سازنده اصلی آن میباشد و رام یک هیچگونه مسئولیتی در قبال پشتیبانی ، مشکل قطع بودن سرور ، ازبین رفتن کردیت ، پاسخگو نبودن پشتیبان کردیت  ،  رفع مشکل error  ، خطا ، لاک شدن اکانت و ساپورت مدلهای جدید برعهده ندارد و فروشگاه رام یک صرفا عامل فروش این سرویسها میباشد !

 

ماده یازده : قوانین محصولات آیکلود 

این محصولات به هیچ عنوان امکان کنسل کردن سفارش بعد از خرید را ندارند .

امکان خرید این محصولات از طریق درگاه میسر میباشد و سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید اشتباه یا ارسال اشتباه اطلاعات که شامل imei  ،  sn  ، مدل دستگاه   ، نسخه ios  را ندارد

ملاک انجام سرویس ، لاگ سرور یا اینفو سرور gsx اپل میباشد

امکان تاخیر در این محصولات به دلیل تعطیلات میلادی وجود دارد

مهم : پشتیبانی این سرویسها بر عهده سازنده اصلی آن میباشد و رام یک هیچگونه مسئولیتی در قبال ادامه فعالیت این ابزارها ، پشتیبانی ، رفع مشکل error  و خطا و ساپورت مدلهای جدید برعهده ندارد و فروشگاه رام یک صرفا عامل فروش این سرویسها میباشد !

 

 

ماده دوازده : قوانین محصولات انلاک قفل  شبکه ، FRP گوگل اکانت  ، MI ACCOUNT مای اکانت شیائومی

این محصولات به هیچ عنوان امکان کنسل کردن سفارش بعد از خرید را ندارند .

امکان خرید این محصولات از طریق درگاه میسر میباشد و سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید اشتباه یا ارسال اشتباه اطلاعات که شامل imei  ،  sn  ، مدل دستگاه   ، نسخه ios  ، نسخه اندروید ، unlock code  را ندارد

ملاک انجام سرویس ، لاگ سرور یا اینفو سرور میباشد

دستگاه به هیچ عنوان نباید دستکاری شده باشد و باید در وضعیت شرکتی قرار داشته باشد ، هرگونه اعمال تغییرات روی دستگاه و عدم اظهار آن توسط مشتری ، مسئولیت آن بر عهده مشتری میباشد

امکان تاخیر در این محصولات به دلیل تعطیلات میلادی وجود دارد

درصورت ثبت دستگاه لاست در سرویس mi account  هزینه پرداختی به صورت کامل از بین خواهد رفت !

مهم : پشتیبانی این سرویسها شبکه ، آنلاک FRP و تمامی قفلهای امنیتی بر عهده سازنده اصلی آن میباشد و رام یک هیچگونه مسئولیتی در قبال ادامه فعالیت این ابزارها ، پشتیبانی ، رفع مشکل error  و خطا و ساپورت مدلهای جدید برعهده ندارد فروشگاه رام یک صرفا عامل فروش این سرویسها میباشد !

 

ماده سیزده : قوانین محصولات پکیج فایل فلش 

امکان خرید این محصولات از طریق درگاه میسر میباشد ، پکیج فایل فلش فقط باید توسط خریدار استفاده گردد و در صورت سواستفاده و کپی و اشتراک گذاری بخشی یا کلی از آن رام یک میتواند اقدامات قانونی را انجام دهد

پکیج فایل فلش از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال میگردد و هزینه آن برعهده خریدار میباشد

 

 

ماده چهارده : قوانین پشتیبانی محصولات 

پشتیبانی محصولات ازطریق ارسال پبام در واتس اپ و تلگرام میسر میباشد و تمامی کاربران موظف به همکاری با این بخش میباشند و رعایت قوانین آن میباشند

به دلیل رعایت مسال امنیتی ارایه خدمات پشتیبانی فقط مختص به شماره تماسی میباشد که در سفارش ثبت شده است

در سرویسهای آنلاین در مواردی که کاربر اعلام مشکل نماید ،  مشتری باید تا بررسی و حصول نتیجه  نهایی صبر نماید این مدت زمان نامشخص میباشد

مهم : پشتیبانی سرویسهای کردیت ، اکتیو باکس ، اکتیو دانگل ، سرویسهای شبکه ، آنلاک FRP و تمامی قفلهای امنیتی بر عهده سازنده اصلی آن میباشد و رام یک هیچگونه مسئولیتی در قبال ادامه فعالیت ابزارها ، باکسها ، دانگلها، کردیتها ، ازبین رفتن کردیت ، پاسخگو نبودن پشتیبان کردیت، پشتیبانی ، رفع مشکل error  و خطا و ساپورت مدلهای جدید برعهده ندارد و فروشگاه رام یک صرفا عامل فروش این سرویسها میباشد !

 

ماده پانزده : فورس ماژور

منظور از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی می‌باشد که خارج از اراده سایت بوده و بدون پیش‌بینی محقق شده باشد؛ مانند قطع سرتاسری اینترنت ، زلزله ، سیل ، جنگ و….  در صورت وقوع فورس ماژور سایت هیچ مسئولیتی مانند از دسترس خارج شدن سایت نخواهد داشت. همچنین در مواقعی ممکن است بنا به دلایلی سایت با مشکلاتی مانند از دسترس خارج شدن یا کندی مواجه شود که در این صورت نیز سایت مسئولیتی ندارد.

 

 

ماده شانزده : عودت وجه 

کلیه سفارشاتی که به “هر دلیلی ” قابل انجام نباشد و هزینه آن امکان ریجکتی داشته باشد به کیف پول کاربری کاربر در سایت اضافه میگردد و کاربر میتوانید با شماره تماس خود در سایت رام یک لاگین شود و از مبلغ ریجکت شده برای سفارشات بعدی استفاده کند. درصورتیکه کاربر درخواست عودت وجه به کارت بانکی داشته باشد ،  عودت وجه به کارت بانکی پس از کسر کارمزدهای تراکنش بین بانکی +  کارمزد درگاه + کارمزد اداره مالیات که جمعا 3% میباشد میسر میباشد .عودت وجه فقط به شماره کارت بانکی که با آن خرید و ثبت سفارش انجام شده امکان پذیر میباشد ( به هیچ عنوان امکان عودت وجه به شماره کارت دیگری میسر نمیباشد ) . عودت وجه 24 ساعت کاری زمانبرخواهد بود .

 

 

ماده هفده :  تخطی از قوانین و مسدود سازی 

رام یک در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد که عضویت یا خرید یک کاربر می‌تواند برای رام یک یا سایر کاربران مطلوب نباشد یا کاربر قوانین سایت رعایت نمیکند یا به دفعات سفارش نادرست ثبت میکند یا هرگونه اقدامی از سوی کاربر که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار رام یک شود توهین و یا افترا زدن به رام یک یا سایر کاربران و فروشندگان به هر نحو (از جمله به نحو غیر انحصاری از طریق پنل کاربری کاربر یا در فضای مجازی)  ، طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی و مسدود سازی کاربر مدکور بصورت دایم یا مدت دار به کلیه خدمات رام یک را دارد، این موضوع متعاقباً به اطلاع کاربر می‌رسد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچ‌گونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت !

 

 

ماده هیجده : اصلاح یا ریجکت سفارش

سعی و تلاش این مجموعه بروزرسانی مستمر و روزانه قیمتهای سرویسها میباشد ، اما بنا به دلایلی در بعضی مواقع بدلایل مختلف امکان دارد سفارشی با قیمت مندرج در سایت امکان ارایه آن نباشد ، در این مواقع درصورتیکه کاربر اقدام به خرید محصول کرده باشد با هماهنگی با کاربر سفارش اصلاح یا ریجکت میشود .

 

ماده نوزده : تاخیر در سفارشات

سعی و تلاش ما برای انجام سفارشات در مدت تعیین شده میباشد ، اما باتوجه به اینکه مدت زمان انجام سفارشات بسته به سرور میباشد و در بعضی مواقع امکان تاخیر وجود دارد ، در صورت تاخیر در سرویسی، کاربر باید صبوری کند تا مشکل پیگیری گردد و نتیجه اعلام گردد

 

 

ماده بیست :  ثبت سفارش اشتباه 

درصورتیکه کاربر یا خریدار موارد مورد نیاز سرویس که میتوانید شامل هرموردی باشد اعم از ارسال نادرست imei – sn – email – user – password  ، مدل دستگاه ، ثبت دستگاه لاست در سرویس کلین و بلعکس و …. به اشتباه ثبت نماید یا سفارشی به اشتباه ثبت نماید ،  رام یک هیچگونه مسئولیتی قبول نخواهد کرد و تمامی عواقب آن بر عهده مشتری میباشد ، تمامی محصولات توضیحات کامل و قوانین دارند

کاربرانی که علیرغم توضیحات سایت سفارش نادرست ثبت نمایند و سفارش امکان ریجکتی داشته باشد ، در مرتبه اول 24 ساعت وجه سفارش بلاک میگردد ، در مرتبه دوم 48 ساعت وجه سفارش بلاک میشود و در مرحله سوم 72 ساعت مبلغ سفارش مورد نظر بلاک خواهد شد و در مرتبه چهارم اکانت کاربری مشتری موردنظر بلاک خواهد شد و برای همیشه حق خرید و استفاده از سرویسهای وبسایت نخواهند داشت !

 

 

ماده بیست و یک :  احراز هویت

باتوجه به حساسیت سرویسها و قوانین سایت در بعضی مواقع امکان دارد بنابر تصمیم مدیران سایت از کاربران درخواست مدارک هویتی اعم از کارت ملی ، کارت بانکی ، عکس سلفی ،شماره تماس و ……… نماید ، در این موارد کاربر موظف به همکاری کامل در این مورد میباشد ، در غیراینصورت حساب کاربری کاربر بسته خواهد و مورد به پلیس فتا گزارش میگردد

 

 

ماده بیست و دو : کاربر مبتدی

تمامی سرویسهای سایت بجز سرویسهای ریموت باید توسط کاربر انجام و راه اندازی گردد درصورتیکه کاربر مبتدی باشد یا توانایی انجام مراحل نداشته باشد در صورت امکان با هماهنگی ، مراحل توسط تیم ما با دریافت هزینه اجرت انجام میگیرد

 

 

 

ماده بیست و سه : درخواست verify یا رفع مشکل سفارش

بعصی از سفارشات بدلایل مختلف نیاز به بازبینی از سمت سرور دارد ، که بعد از ارسال مستندات ، مشتری باید صبر نماید تا مورد توسط سرور بررسی و نتیجه اعلام گردد ، پاسخ سرور نتیجه نهایی میباشد

 

 

ماده بیست و چهار : عدم بازپس گیری محصول

کاربر قبل از ثبت سفارش باید بطور کامل در مورد محصول موردنظر تحقیق کرده  ، لذا بعد از ثبت سفارش به هیچ عنوان امکان ریجکت یا بازپس گیری محصول وجود ندارد

 

 

ماده بیست و پنجم : نصب نرم افزار ریموت و بلاک یا ساسپند شدن اکانت 

درصورتیکه بدلیل نصب بودن نرم افزار ریموت روی سیستم کاربر اکانت یا لایسنس کاربر بلاک گردد ، تمامی عواقب بر عهده کاربر میباشد و این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده غیرقانونی از اکانتها و لایسنسها بواسطه نصب نرم افزار ریموت ندارد

 

 

 

 

 

 

 

کاربر اظهار می‌دارد که این قرارداد را خوانده و فهمیده است و موافقت می‌نماید که مفاد و شروط آن برای او لازم‌الاجرا است. همچنین کاربر موافقت می‌نماید که این قرارداد تنها توافقنامه کامل میان رام یک و کاربر است و هر توافق کتبی یا شفاهی دیگری سابق بر آن‌که در رابطه با خدمات سامانه رام یک است، ملغی است.