روشهای پیگیری و ارسال سفارشات
روشهای ارسال و پیگیری سفارشات
مشتریان گرامی با تشکر از حسن انتخاب شما عزیزان به اطلاع میرساند ارسال و پیگیری سفارشات در رام یک به شرح زیر میباشد
امکان پیگیری سفارش فقط ازطرق زیر میسر میباشد ( پیگیری وضعیت سفارش ازطریق واتس اپ و تلگرام مقدور نمیباشد )
عواقب ثبت شماره تماس و ایمیل نادرست برعهده مشتری میباشد
لطفا موارد زیر را بدقت رعایت نمایید و از طرح سوالات تکراری پرهیز نمایید !
باید وضعیت سفارش فقط و فقط از پنل کاربری پیگیری نمایید
سفارشاتی که در حال انجام میباشد با وضعیت ” در حال انجام ” قابل مشاهده میباشد
سفارشاتی که با موفقیت انجام و پردازش شده باشد با وضعیت ” تکمیل شده ” قابل مشاهده میباشد
سفارشاتی که به دلایل مختلف ریجکت گردد ، با وضعیت “ مسترد شده ” قابل مشاهده میباشد ( ضمنا علت ریجکتی سفارش هم در صفحه پنل کاربری قابل مشاهده میباشد و درصورتیکه مبلغ سفارش عودت داده شده باشد در پنل کاربری مشتری در سایت رام یک اضافه میگردد )