پشتیبانی محصولات

پشتیبانی تمامی محصولات از طریق آی دی های زیر قابل انجام میباشد

ارتباط ازطریق تلگرام 

ارتباط ازطریق واتس اپ 

 

توجه داشته باشید برای تسریع در روند پشتیبانی ارسال موارد زیر ضروری میباشد در غیر اینصورت پاسخی دریافت نخواهید کرد !

1- ارایه خدمات پشتیبانی فقط به شماره تماسی که با آن ثبت سفارش صورت گرفته است میسر میباشد

2 – سفارشاتی که دارای ناقصی ، ثبت سفارش اشتباه، ارسال اطلاعات نادرست ، عدم مطالعه توضیحات و قوانین سرویس خریداری شده باشد به هیچ عنوان پیگیری نخواهد شد !

3- ارسال شماره سفارش یا اسکرین شات از آن

4 – یک ویدیو واضح و شفاف از مشکل نهایتا تا 15 مگابایت با پشت زمینه ساده + یک اسکرین شات واضح از مشکل با پشت زمینه ساده

5- سفارشاتی که نیاز به ریجکت دارد بعد از تایید سرور و طی مراحل قانونی توسط سرور هر هنگام که ریجکت شود هزینه سفارش عودت میگردد!

6 – موارد بعد از دریافت بررسی و نتیجه بین 1 ساعت تا 72 ساعت اعلام خواهد شد ( بعضی از سفارشات نیاز به بررسی بیشتر دارد )

7- از ارسال پیامهای مکرر ، هرز و غیر مرتبط با مشکل خودداری نمایید

8- استفاده از هرگونه الفاظ خارج از ادب و احترام باعث لغو پشتیبانی و مسدودسازی اکانت کاربری میگردد

9- پاسخ server  نتیجه نهایی میباشد