معرفی کامل سرویس آنلاک شبکه گوشیهای سامسونگ SAMKEYو آموزش و رفع ارورها
معرفی کامل سرویس آنلاک شبکه گوشیهای سامسونگ SAMKEYو آموزش و رفع ارورها
این سرویس بصورت آنی قادر خواهد بود در کسری از ثانیه دستگاه شما را آنلاک کند با هزینه ای بسیار پایین
پس با این آموزش همراه ما باشید
این نرم افزار نیاز به هیچگونه باکس ، دانگل و ابزار خاصی ندارد و فقط با اجرای نرم افزار آن میتوانید از تمامی امکانات آن استفاده نمایید
99% مدلهای سامسونگ پشتیبانی میشود ( حتی مدلهایی که در لیست ساپورت سام کی نباشد )
مطمعنترین ، بروزرترین و معتبرترین سرویس آنلاک شبکه سامسونگ
عدم بوجود آمدن مشکلاتی نظیر پریدن imei و baseband
این آموزش رایگان حتی کامل تر و جامع تر از توضیحات سازنده اصلی سام کی میباشد و تمامی موارد به صورت جز به جز توسط کارشناسان تیم رام1 طی تجارب خود در انجام مراحل آنلاک در آموزش قرار گرفته میباشدخواهشمند است در صورتیکه مایل به خرید این سرویس هستید قبل از خرید ، آموزش را باید بطور کامل و با حوصله و بدقت حتما مطالعه نمایید ، به سوالات تکراری پاسخی داده نخواهد شد !
لینک مشاهده آموزش کامل نرم افزار سام کی در آپارات
پیش نیازها :
یک دستگاه گوشی سامسونگ با شبکه LOCK شده ( همانند تصویر زیر )
در هر دو حالت درخواست PIN و PUK شبکه قادر به آنلاک میباشد
1- هنگامی که در حالت درخواست PIN شبکه آنلاک میگردد Sim Network PIN Unlock
2- هنگامی که درخواست PUK شبکه آنلاک میگردد Sim Network PIN Blocked Enter Sim Network PUK
دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار سام کی SAMKEY
https://www.samkey.org/download.html
برای هر دستگاه چند کردیت نیاز میباشد ؟
بعضی از مدلها 1 کردیت ، بعضی 3 کردیت و بعضی 6 کردیت و …… برای هر یکبار فرآیند آنلاک نیاز دارند که میتوانید با جست و جوی مدل دستگاه خود در لینک زیر متوجه شوید چند عدد کردیت برای آنلاک نیاز دارید ( حتی مدلهایی که در لیست ساپورت سام کی هم نباشد پشتیبانی میشود )
از کجا متوجه شویم دستگاه مدنظر ما پشتیبان میگردد و چند کردیت نیاز دارد ؟
اگر نیاز دارید که چک کنید آیا دستگاه شما توسط ابزار سام کی پشتیبانی میگردد یا خیر مراحل زیر انجام دهید
وارد سایت https://www.samkey.org/ شوید
در بخش SEARCH SUPPORTED MODELS مدل دستگاه خود را جست و جو نمایید
در صورتی که دستگاه شما ساپورت گردد اطلاعات کامل از مدل دستگاه شما ، مقدار مصرفی کردیت ، باینری ها و شبکه هایی که ساپورت میگرد نمایش داده میشود
اگر پیغام THIS MODEL IS NOT SUPPORTED را مشاهده کردید دستگاه شما پشتیبانی نمیگردد
بعد از مشخص شدن کردیت مصرفی باید یکی از پکیجهای زیر را از فروشگاه رام1خرید نمایید ( مفتخریم اعلام نماییم پایینترین قیمت این سرویس در بین تمامی وبسایتها متعلق به تیم رام1 میباشد ! )
مهم : وبسایت SAMKEY.IR متعلق به تیم رام1 میباشد و درصورتی که نیاز به خرید کردیت دارید میتوانید از این وبسایت هم استفاده نمایید
خرید و دریافت کردیت 20 عددی بصورت آنی
خرید و دریافت کردیت 30 تایی بصورت آنی
کردیت دریافتی بصورت یوزروپسورد میباشد و باید در بخش مربوطه وارد گردد
لطفا و خواهشا فقط اعداد را کپی و وارد نمایید به هیچ عنوان فاصله کپی نکنید نرم افزار حساس به فاصله میباشد
بعد از وارد کردن یوزر و پسورد تعداد کردیت اکانت شما نمایش داده میشود
درایورهای سامسونگ را به طور کامل نصب کنید
برای آنلاک باید گوشی به حالت دیاگ ببرید با شماره گیری #0808#* و حالت را روی Dm+Modem+Adb بگذارید
گوشی را بدون سیم کارت روشن کنید و USB debugging فعال کنید
حالا گوشی را با کابل متصل کنید تا نرم افزار شناسایی کند
99% مدلها برای آنلاک نیازی به روت ندارند
سپس گزینه read info adb را بزنید تا اینکه مطمعن شوید درایورها و دستگاه به صورت درست متصل شده است و دستگاه شناسایی شده است
گزینه read code بزنید ، اطلاعات دستگاه روی نرم افزار مشاهده میگردد و مراحل آغاز میگردد
مراحل با موفقیت انجام گردید و اطلاعات از سرور خوانده شد
حالا برای گوشیهایی که درخواست PIN شبکه میکنند باید کد مندرج در بخش NETWORK وارد کنید
حالا برای گوشیهایی که درخواست PUK شبکه میکنند باید کد مندرج در بخش FREEZE وارد کنید
درنسخه جدید در صورتیکه تیک auto unlock را بزنید نرم افزار بصورت خودکار کدهای آنلاک را در گوشی وارد میکند
نمونه آنلاک موفق
نکته مهم : برای گوشیهای دارای ناکس 1 از بخش advanced گزینه Knox Warranty Void1 فعال کنید
چند نکته مهم : ( این نکات قبل از خرید باید توسط خریدار مشاهده و اجرا گردد در غیر اینصورت تمامی عواقب برعهده کاربر میباشد )
1- در طول عملیات به هیچ وجه گوشی دیگری به سیستم متصل نباشد
2- از فیلترشکن استفاده نکنید و آنتی ویروس خاموش باشد
3- در طول عملیات آنلاک صبور باشید
4- یوزر و پسورد را به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار ندهید عواقب در اختیار گذاشتن آن برعهده شخص شما میباشد و رام1 هیچگونه مسئولیتی بعد از فروش کردیتها نخواهد داشت !
5 – کابل USB را مستقیما به سیستم متصل نمایید ( به هاب و … متصل نکنید )
6- زبان و REGION سیستم حتما روی انگلیسی تنظیم شده باشد
7- در خرید کردیتها دقت نمایید زیرا امکان عودت آنها به هیچ وجه وجود ندارد
8- بعد از خرید ، کردیت را در جایی مطمعن یادداشت نمایید زیرا فقط یکبار نمایش داده میشود و امکان پیگیری مجدد ندارد
9- کردیت خریداری شده فقط قابلیت استفاده در نرم افزار samkey را دارد
10 – در آن واحد با یک کردیت در دو سیستم لاگین نشوید !
11 – برای پشتیبانی رفع ارور ارایه یوزر وپسورد اکانت الزامی میباشد
12 – هر چند کردیتها تاریخ انقضا ندارد اما بهتر است کردیتها را بلافاصله بعد از خرید استفاده نمایید
13 – قبل شروع عملیات فلش بهتر است گوشی را یکبار با رام4 فایل بهمراه پیت فلش نمایید ( ترجیحا همان بیلد روی دستگاه فلش شود )
- ارورهای دریافتی در مراحل ( تمامی خریداران سرویس سام کی موظف به مطالعه کامل آموزش حل ارورها هستند ! )
در هنگام استفاده از این نرم افزار هیچگونه باکس ، دانگل، نرم افزار ، چ-ی-ز—ش—ک–ن ، فلکسی هاب ، نرم افزار ریموت و آنتی ویروسی نباید همزمان فعال باشد
ارورهای که مربوط به مودم دستگاه و دستکاری مودم و عدم قبول کد آنلاک میباشد بهترین راه این است که ابتدا با جدیدترین رام4 فایل گوشی را فلش نمایید و سپس مشکل حل خواهد شد
تداخل درایور و ارورهای درایور را ابتدا باید درایور سامسونگ را کاملا uninstall کنید سپس مجددا نصب نمایید و حتمانرم افزارهایی همانند moboro و MobileGo و … را حتما حذف نمایید
ارور ERROR(1016) : Invalid username/password combination!
دلایل
1-یوزرو پسورد را اشتباه وارد میکنید ، حتما حتما فقط اعداد را کپی کنید و جایگذاری کنید اگر فاصله هم کپی کنید ارور دریافت خواهید کرد !
2- در آن واحد با یک کردیت در دو سیستم لاگین نشوید در غیر اینصورت اکانت برای همیشه بلاک خواهد شد
3- اگر مورد بالا را چک کردید و مطمعن هستید یوزروپسورد درست وارد نموده اید اکانت شما مشکل دارد و باید پسورد مجدد بررسی گردد
ارور !error:invalid account entered
پسورد اکانت شما بدلایل مختلف از جمله فعال بودن چ**ی–ز*-شک—ن بلاک شده و باید پسورد عوض گردد ( با بخش ساپورت سایت ما برای تعویض پسورد در ارتباط باشید )
ارو please copy refund ticket
اگر در هنگام آنلاک این ارور دریافت کردید و کردیت اکانت شما کم شد باید درخواست refund دهید تا کردیت به اکانت شما عودت گردد ( آموزش درخواست ریفاند در چند خط پایینتر قید شده است )
ارور failed to read imei
این ارور در سکوریتی جدید اندروید 10 میباشد و فعلا راهی برای دور زدن آن وجود ندارد باید دستگاه دانگرید نمایید یا منتظر بمانید تا در نسخه های بعدی سام کی این ارور فیکس شود
ارور SAMSUNG Diagnostic Port…NOT FOUND
درایور بررسی و نصب نمایید
با شماره گیری *#0808# و قرار دادن حالت روی DM+ACM+ADB یا DM+MODEM+ADB باید باشد
با شماره گیری *#9900# باید منوی Silent Log خاموش باشد
اطمینان حاصل کنید که Warranty VOID دستگاه 0 باشد در غیر اینصورت سام کی قادر به شناسایی پورت دستگاه نیست
آموزش نحوه refund و برگشت کردیت مازاد مصرفی برای یک دستگاه
مشاهده شده که با یک اکانت چندین بار یک گوشی ( با imei یکسان ) آنلاک میکنند و هر بار قطعا کردیت از اکانت شما کسر میشود ، یا اینکه در طول انجام عملیات کردیت مصرف میگردد ولی آنلاک انجام نمیگیرد برای اینکه کردیتهای مازادی که مصرف شده به اکانت شما عودت گردد باید مراحل زیر را انجام دهید و 24 ساعت صبر کنید تا کردیت به اکانت شما بازگردد
1- ابتدا متن قرمز رنگ که حاوی شماره تیکت هست کپی نمایید و وارد سایت http://www.samkey.org/smkyusers شوید
2-با یوزر پسوردکردیت لاگین شوید
3-در مرحله بعد یک ایمیل وارد نمایید
4-سپس به ایمیل شما یک کد تاییدیه ارسال میگردد و کد را باید در فیلد دوم که با فلش مشخص شده وارد نمایید
5-در صورتیکه مراحل درست انجام داده باشید پیغام زیر مشاهده میکنید
6-حالا با یوزر و پسورد کردیت لاگین شود تا وارد پنل کاربری خود شوید و از بخش usage history میتوانید تمامی دستگاههایی را که آنلاک کردید مشاهده نمایید ، حتما چک کنید اگر چندین بار یک دستگاه با یک imei یکسان را آنلاک کردید آنرا انتحاب و طبق راهنمایی عکس زیر درخواست send for refund دهید و 24 تا 48 ساعت صبر کنید تا بررسی شود
ارور کم شدن کردیت و عدم ارایه کدهای آنلاک دستگاه
این مشکل بدلیل شلوغی در سرورهای سام کی یا قطع کردن ارتباط توسط شخص بوجود می آید ، برای حل مشکل با همان یوزر وپسوردی که مراحل آنلاک را انجام میدادید، ابتدا وارد این http://account.samkey.org/ سایت شوید
1-با یوزر پسوردکردیت لاگین شوید
2-در مرحله بعد یک ایمیل وارد نمایید
3-سپس به ایمیل شما یک کد تاییدیه ارسال میگردد و کد را باید در فیلد دوم که با فلش مشخص شده وارد نمایید
4-در صورتیکه مراحل درست انجام داده باشید پیغام زیر مشاهده میکنید
5-حالا با یوزر و پسورد کردیت لاگین شود تا وارد پنل کاربری خود شوید و از بخش usage history کدهای آنلاک PUK و PIN را مشاهده نمایید
ارور PHONE NOT SUPPORTED
(model ( error:pacm(ap) unregisted
ارور starting adb module …time out و ارور not found
درایورهای adb و درایورهای سامسونگ بررسی کنید و یکبار مجددا حذف و نصب کنید
نحوه تعویض پسورد اکانت اکانت سام کی
برای تعویض پسورد اکانت میتوانید ابتدا وارد این http://account.samkey.org/ سایت شوید
1-با یوزر پسوردکردیت لاگین شوید
2-در مرحله بعد یک ایمیل وارد نمایید
3-سپس به ایمیل شما یک کد تاییدیه ارسال میگردد و کد را باید در فیلد دوم که با فلش مشخص شده وارد نمایید
4-در صورتیکه مراحل درست انجام داده باشید پیغام زیر مشاهده میکنید
5- سپس با یوزر و پسورد کردیت مجددا در سایت لاگین شوید و ورد پنل کاربری شوید و در بخش CHANGE PASSWORD اقدام به تعویض پسورد نمایید
نحوه انتقال کردیت از یک اکانت به اکانت دیگر سام کی
برای انتقال کردیت از اکانتی به اکانت دیگر ، ابتدا وارد این سایت http://account.samkey.org/ شوید
1-با یوزر پسوردکردیت لاگین شوید
2-در مرحله بعد یک ایمیل وارد نمایید
3-سپس به ایمیل شما یک کد تاییدیه ارسال میگردد و کد را باید در فیلد دوم که با فلش مشخص شده وارد نمایید
4-در صورتیکه مراحل درست انجام داده باشید پیغام زیر مشاهده میکنید
5- سپس با یوزر و پسورد کردیت مجددا در سایت لاگین شوید و وارد پنل کاربری شوید ،حالا میتوانید در بخش Transfer Credit to OTHER USERS با وارد کردن username اکانتی که میخواهید کردیت را انتقال دهید وارد نمایید
این قابلیت فعلا فقط برای SAMKEY امکان پذیر میباشد و در هر 24 ساعت فقط میتوانید 1 عدد کردیت به اکانتهای دیگر انتقال دهید توجه داشته باشید فقط و فقط 1 عدد کردیت !
ارور error (1045) : DB installation failed! و ERROR(1090) : Failed installing required database!
پوشه C:\SamKEY\Data\ folder را حذف کنید
اینترنت خود را عوض کنید
بررسی کنید آی پی شمادر سرور سام کی بلاک نباشد
درایورها را بررسی نمایید
ارور Server is busy wait 20-30 min max
سرور سام کی در حال بروزرسانی میباشد باید صبر کنید تا مشکل سرور حل گردد ، لطفا اتصال به هیچ عنوان قطع نکنید !
ارور automatic diagnostic port activation ignored
گوشی به حالت دیاگ ببرید با شماره گیری #0808#* و حالت را روی Dm+Modem+Adb بگذارید ، اگر مشکل حل نگردید یکبار گوشی ریست فکتوری نمایید و یا رام 4 فایل قلش نمایید
ارور YOUR PHONE IS BLACKLISTED BY SAMKEY
اکانت شما و دستگاه شما با IMEI در بلک لیست سامانه قرار گرفته است ( علت میتوانند درخواستهای زیاد به سرور باشد )
ارور CONNECTION TO SAMKEY SERVER 0 PLEASE WAIT
اگر بعد از زدن گزینه LOGIN و بعد از چند ثانیه هنوز اتفاقی رخ نداد و این پیغام همچنان مشاهده کردید باید بدانید این ارور هیچ ارتباطی به سام کی و سرورهای آن ندارد و مشکل از سمت اینترنت کاربر میباشد یکبار مودم خود را خاموش روشن کنید و مجدد LOGIN شوید
ارور THIS FIRMWAREVERSION IS NOT SUPPORTED
برای حل مشکل باید دستگاه را به جدیدترین ورژن اندروید و جدیدترین باینری با رام 4 فایل فلش نمایید سپس مجدد مراحل آنلاک انجام دهید و در صورت مشاهده مجدد چند ورژن مختلف از رامهای دستگاه مجدد تست کنید و اگر بازهم پیغام مشاهده نمودید دستگاه شما توسط نرم افزار پشتیبانی نمیگردد و باید صبر کنید تا در ورژنهای بعدی نرم افزار سام کی دستگاه شما فیکس خواهد شد
حل مشکل گم کردن یا فراموشی پسورد اکانت
نکته قابل توجه در پسورد اکانتها این میباشد که بدلیل ارتقا امنیت اکانتها و جلوگیری از هرگونه سواستفاده و …. به هیچ عنوان امکان بازیابی پسورد اکانت وجود ندارد و کاربر موظف میباشد یوزر و پسورد خریداری شده را در جایی یادداشت نماید ، در صورت فراموشی پسورد میتوانید از فایل زیر یوزر و پسورد اکانت خود را که قبلا با آن در نرم افزار لاگین کرده مجدد پیدا کند در صورتی که پسورد در فایل آموزش زیر هم نباشد به هیچ عنوان امکان بازیابی وجود ندارد
بر روی فایل اجرایی SAMKEY کلیک رایت کنید و گزینه OPEN FILE LOCATION بزنید , سپس فایل CREDIT.TXT باز کنید و یوزر و پسورد مشاهده نمایید
ارور please remove simcard و sim state :inserted
سیم کارت از گوشی خارج نمایید و یکبار گوشی را ریست کنید و نرم افزار سام کی ببندید و دوباره اجرا کنید اگر باز هم مشکل حل نگردید گوشی را یکبار با رام4 فایل بهمراه پیت به آخرین ورژن رام منتشر شده فلش نمایید
ارور WAITING FOR UPLOAD MODE…NOT FOUND
دستگاه را با رام 4 فایل به آخرین ورژن منتشر شده فلش نمایید و ریست فکتوری و فول وایپ انجام دهید
حل مشکل Network=00000000
در صورتیکه بعد از انجام موفق مراحل آنلاک در بخش Network با پیغام 00000000 مواجه شدید ( همانند عکس پایین ) باید با ساپورتر اصلی مکاتبه نمایید تا مشکل شما حل شود
ارور failed to read imei
یکبار گوشی فلش کنید
سیستم تعویض نمایید و مجدد مراحل انجام دهید مشکل حل خواهد شد
ارور New security patch detected! Please write EngModedem (combination) first
دستگاه شما دارای پچ امنیتی جدید میباشد و باید ابتدا ENG MODEM رایت کنید و سپس مراحل انجام دهید ( برای حل مشکل با آی دی تلگرامی @rom1ir مکاتبه کنید
ارور Waiting for SERVER….. > NO RESPONSE
برای حل مشکل ابتدا تمامی فایروالها و آنتی ویروسهای سیستم خود را خاموش و غیر فعال کنید و مجددا تست کنید ( طبق راهنمایی عکس زیر )
ارور( Waiting for SERVER response (may take few minutes
در صورت مواجه شدن با این مشکل ابتدا اینترنت خود را یکبار خاموش و روشن کنید سپس اگر حل نشد اینترنت خود را عوض کنید و باز هم در صورت تداوم مشکل با ف—-ی—-ل——ت شکن امتحان کنید اگر باز هم مورد حل نشد سرورهای سام کی قطع میباشد و باید صبرکنید تا مشکل توسط خود سام کی حل شود و این مورد در اختیارات ما نیست و مجدد مراحل انجام دهید
ارور error 1013 : failed waiting for response
این مشکل عدم شناسایی دستگاه میباشد و باید درایور بررسی نمایید ، پورت عوض کنید ، و در صورت حل نشدن مشکل با سیستم دیگری تست کنید
ارور make sure your enable diag port
ابتدا گوشی با آخرین ورژن منتشر شده فول فلش کنید ، سپس با شماره گیری کد : ستاره مربع صفر هشت صفر هشت مربع حالت دیاگ دستگاه فعال نمایید و گزینه DM + ACM + ADB فعال نمایید
ارور Failed installing required database و ارور downloading failed،try again later
این ارور مربوط به مشکل از سمت اینترنت کاربر میباشد و باید مشکل اینترنت خود را حل کنید و مجدد مراحل انجام دهید
ارور …Restarting DEVICE to AT-Mode
از اتصال صحیح دستگاه مطمعن شوید – کابل و پورت تعویض نمایید – گوشی یکبار به آخرین ورژن فل فلش نمایید در صورت حا نشدن مشکل دستگاه شما پشتیبانی نمیشود و باید صبر کنید تا در ورژنهای بعدی سام کی مشکل فیکس گردد
ارور CONNECTING TO DEVICE IN DL-MODE….. NOT FOUND
! ERROR(1715): DATA TRANSMIT FAILED
یکبار اتصال قطع کنید گوشی جدا کنید و گوشی را باید در حالت روشن به سیستم متصل نمایید نه در حالت دانلودینگ !
ارور checking device Authorization ……..unauthorized !
درایور بررسی نمایید
نرم افزارهای دیگر را ببندید
گوشی یکبار فلش نمایید
ارور tick on hardcore calculation and try again
تیک گزینه hardcore calculation در سمت راست نرم افزار میباشد را فعال نمایید
اگر مشکل حل نگردید فایل eng modem رایت نمایید و مجدد امتحان نمایید
ارور report to samkey team please
این ارور حکایت از این دارد که نرم افزار سام کی قادر به آنلاک دستگاه شما نیست و باید صبر کنید تا در آپدیتهای بعدی این مشکل فیکس شود
ارور error 3721 security calculation failed و ارور error 3719 security calculation failed
یکبار گوشی با رام رسمی 4 فایل به آخرین نسخه فلش نمایید سپس تیک گزینه new method را بزنید
ارور for this firmware version you must write eng modem
برای رفع این ارور باید فایل eng modem طبق باینری و ورژن اندروید گوشی رایت کنید ( فایل eng modemدر گوگل بصورت رایگان دانلود کنید)
ارور Error ustcom17.OCX
مراحل زیر را به ترتیب در محیط CMD انجام دهید
Go to Run > type CMD
\Type : CD C:\Windows\SysWOW64
Type : regsvr32 /u ustcom17.OCX
Type : regsvr32 u ustcom17.OCX
ارور (How-to-Fix-ERROR-FAIL(ack و ارور (READING HW SIGNATURE …… FAIL (ACK
ارور How to Fix : Analysing CpDump…FAIL(17)
ابتدا آنتی ویروس غیرفعال نمایید
از کابل اورجینال استفاده کنید
از هاب استفاده نکنید
از تسک منیجر ویندوز ADB را متوقف کنید و حتما درنظر داشته باشید نرم افزارهای MobileGo, HiSuite, SmartSwitch, PDANet و … که درایورهای ADB را مختل میکنند حتما حذف نمایید از سیستم
مجدد SAMKEY را نصب کنید
تنظیمات زیر را از CONTROL PANEL ویندوز انجام دهید مشکل حل میگرد
ارور starting read applet….failed
ابتدا آنتی ویروس غیرفعال نمایید
از کابل اورجینال استفاده کنید
از هاب استفاده نکنید
از تسک منیجر ویندوز ADB را متوقف کنید و حتما درنظر داشته باشید نرم افزارهای MobileGo, HiSuite, SmartSwitch, PDANet و … که درایورهای ADB را مختل میکنند حتما حذف نمایید از سیستم
مجدد SAMKEY را نصب کنید
تنظیمات زیر را از CONTROL PANEL ویندوز انجام دهید مشکل حل میگرد
ارور Security Error : ADB module is not SamKEY’s original
ابتدا آنتی ویروس غیرفعال نمایید
از کابل اورجینال استفاده کنید – از هاب استفاده نکنید
سپس 3 فایل زیر را حذف کنید از سیستم
C:\SamKEY\adb.exe
C:\SamKEY\AdbWinApi.dll
C:\SamKEY\AdbWinUsbApi.dll
اگر حذف نمیشدند از تسک منیجر ویندوز ADB را متوقف کنید و مجدد حذف کنید حتما درنظر داشته باشید نرم افزارهای MobileGo, HiSuite, SmartSwitch, PDANet و … که درایورهای ADB را مختل میکنند حتما حذف نمایید از سیستم
مجدد SAMKEY را نصب کنید
ارور POSSIBLE REASONS
این ارور مجموعه ای از چند ارور میباشد که باید خط به خط آنرا راعایت کنید تا مشکل حل گردد
کابل و پورت را تعویض کنید – هارد دستگاه مشکل دارد – دستگاه باید با آخرین ورژن رام منتشر شده فلش گردد ( ترجیحا 4 فایل ) – زبان ویندوز روی انگلیسی باشد – ویندوز سیستم شما مشکل دارد
ارور auto unlock not possible
برای رفع این ارور ابتدا تیک auto unlock را بردارید سپس کدهای آنلاک را بصورت دستی در گوشی وارد نمایید
ارور SECURITY CALCULATION FAILED PLEASE REPORT TO AUTHOR
کابل USB را مستقیما به سیستم متصل نمایید از هاب و .. استفاده نکنید
ارور ERROR (1563) : Security HMAC calculation failed!
برای حل این مشکل باید فایل eng modem طبق باینری گوشی رایت نمایید ( در گوگل جست و جو و دانلود نمایید ) و سپس مراحل آنلاک انجام دهید و بعد از آنلاک موفق مجددا با رام4 فایل گوشی فلش نمایید
Security Error : ADB module is not
اطمینان حاصل کنید که هیچ ویروس / تروجان در کامپیوتر شما وجود ندارد!
حذف این 3 فایل:
C: \ SamKEY \ adb.exe
C: \ SamKEY \ AdbWinApi.dll
C: \ SamKEY \ AdbWinUsbApi.dll
اگر شما نمیتوانید آنها را حذف کنید، اجرای Task Manager را بزنید و adb.exe را متوقف کنید
اگر هنوز نمیتوانید آنها را حذف کنید، نرم افزارهای Android Manager مانند MobileGo، HiSuite، SmartSwitch، PDANet و … را حذف کنید.
مجددا نرم افزار samkey نصب کنید
اگر بعد از انجام مراحل فوق هم همین خطا را مشاهده می کنید، سپس برای اینکه مطمئن شوید ویروس / تروجان در کامپیوتر شما وجود دارد …
NOT FOUND
درایورهای adb و درایورهای سامسونگ بررسی کنید و یکبار مجددا نصب کنید
حل مشکل Reading NV data error
برای حل این مشکل در هنگام آنلاک شبکه گوشیهای سامسونگ بوسیله samkey اتصال دستگاه را قطع کنید و نرم افزار سام کی را run as administrator کنید
ارور FAIL(bad) which doing CSC Change
طبق راهنمایی عکس از تنطیمات ویندوز REGION ، زبان روی انگلیسی باشد و تیک BETA هم روشن باشد
ارور SIM Card Not Supported
این ارور نشان میدهد مشکل از سمت سام کی نیست و بخش امنیتی دستگاه دچار مشکل شده است و بایدRMM/KnoxGaurd را فیکس کنید
ارور NO SPECIFIC NEWORK LOCK DETECTED
این ارو حکایت از این دارد که دستگاه شما قفل شبکه ندارد یا قفل شبکه ناشناخته دارد
ارور THIS MODEL IS NOT SUPPORTED IF WARANTY VOID=1
دستگاه شما در حالت ناکس 1 برای عملیات آنلاک پشتیبانی نمیشود ( احتمال دارد درآپدیتهای بعدی توسط سازنده مشکل فیکس گردد )
- حل مشکل پر شدن نواز ابزار پایین و عدم دریافت کد آنلاک شبکه
در صورتی که در طول مراحل دریافت کد در هنگام اتصال به سرور به مدت طولانی فرآیندی رخ نداد یکبار اتصال قطع کنید و مجددا مراحل از اول انجام دهید
ارورهای (ERROR (1092 و (ERROR(1049 و Writing applet to device…FAILED و Waiting for phone to initialize…FAIL و ERROR(1013) : Failed reading info, Try again please! و ERROR (XXX) : Unknwon ERROR! و Waiting for Reboot…FAIL! و
مجموعه ارورهای بالا همگی حکایت از این دارد که درایور دستگاه تداخل دارد
دستگاه را روشن کنید و با کابل USB به سیستم متصل کنید و به کنترل پنل بروید و درایور را UNINSTALL کنید
ارور Calculating security…SECURITY_FAIL و ERROR(1051) : Processing failed!
ارور هنگام آنلاک گوشیهای دارای پردازندهEXYNOSو مشاهده ارور Write SEC using UARTبا کابل UART
برای حل مشکل بین مثبت و منفی باتری یک نوار قرار دهید تا اتصال قطع گردد
ارور (Reading data from CP chip…FAIL(1
برای رفع این مشکل با شماره گیری *#0808# گوشی را در حالت DM+ACM+ADB قرار دهید و مشکل حل خواهد شد
ارور !checking device authorization …unauthorized
USB debugging دستگاه فعال نمایید ، مجددا یکبار دستگاه خاموش روشن کنید ، پیغام ok روی صفحه گوشی را تایید کنید ، درایورها رابررسی کنید
از تسک منیجر ویندوز ، ADB را متوقف کنید، حتما درنظر داشته باشید نرم افزارهای MobileGo, HiSuite, SmartSwitch, PDANet و … که درایورهای ADB را مختل میکنند حتما حذف نمایید از سیستم و سپس دوباره گوشی متصل نمایید
ارور your account is blocked
اکانت شما بدلیل عدم رعایت قوانین ابزار ، توسط سازنده اصلی بلاک شده است برای پیگیری بلاکی اکانت با آی دی اسکایپ مندرج در عکس مکاتبه نمایید
?لینک خرید20 تایی دریافت آنی
?لینک خرید 30 تایی دریافت آنی
برای خرید تعداد بیشتر ارتباط ازطریق تلگرام https://t.me/ROM1ir و ارتباط ازطریق واتس اپ https://wa.me/989192828345
╭┅─────┅╮
@Samkeyir
╰┅─────┅╯
????????
با سلام من از این سرویس استفاده میکنم فوق العاده عالی و کار راه اندازه سرعت آنلاک کردن هم نهایتا 3 دقیقه ممنون از شما
درود
ممنون از حسن توجه شما